  • 21. Data: 2012-07-04 17:13:09
    Temat: Re: w sprawie sikacza
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-03 20:32, Arni pisze:
    > nie chcę występować samozwańczo sam przeciwko adminom. Jeśli ktoś
    > chciałby wesprzeć mnie w dyskusji to na pl.news.admin jest juz stosowny
    > wątek (grupa jest moderowana wiec trzeba poczekac na publikację). Lub
    > jedno - dwa zdania sprzeciwu na u...@a...pl

    Jestescie z tym tematem denni jak polskie komedie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 22. Data: 2012-07-04 17:13:59
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Skoro wiec nie masz nowych argumentow a portal
    > scigacz swietnie prosperuje bez bramki tutaj badz
    > laskaw odlaczyc swoj portal od grupy
    > dyskusyjnej pl.rec.motocykle.

    OIDP to ktos do niego cos niemilego powiedzial i sie obrazil, tupnal nozka i
    powiedzial cos w desen "w takiej sytuacji nie odepne, bo nie". Koronnym
    argumentem bylo uzyte w dyskusji :"Bramka zostaje tak czy siak ;)" (to jest
    cytat).

    Argumentowal tez cos o uciezliwosci postow ze sikacza (ale to wczesniej) -
    ze niby ponizej 20% wszystkich postow (ze scigacza) jest uciazliwych, mimo
    ze wielu wskazywalo mu, ze 100% (chociazby przez zle skonfigurowany
    delimiter, niepoprawiony przynajmniej od 2010 roku).

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 23. Data: 2012-07-04 17:14:20
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 17:13, Kuczu pisze:

    > Jestescie z tym tematem denni jak polskie komedie.

    jak Ci nie zalezy to Twoja sprawa, sa tacy, ktorym jeszcze chce sie cos
    robic. Daruj sobie komentarze

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 24. Data: 2012-07-04 17:15:48
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 16:35, Lovtza pisze:

    > Ciebie w dyskusji nie mial wartosci merytorycznej.
    >

    > Błagam Cię. Po tym wszystkim co tutaj zobaczyłem precel nawołujący do
    > merytorycznej dyskusji jest dla mnie równie wiarygodny jak Josef Mengele
    > walczący o prawa pacjenta...

    no to spierdalaj z tą bramką bo sobie poziom portalu zaniżasz

  • 25. Data: 2012-07-04 17:18:10
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 15:22, b...@g...com pisze:

    > I naprawde nie masz zadnych nowych? Bo z tego co pamietam zaden podany przez Ciebie
    w dyskusji nie mial wartosci merytorycznej.

    Jak można mówić o merytoryce czegoś, czego nigdy nie było? Nigdy żadnego
    argumentu to jak można go zapamiętać czy powtórzyć

  • 26. Data: 2012-07-04 17:23:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 17:14, Arni pisze:

    > jak Ci nie zalezy to Twoja sprawa, sa tacy, ktorym jeszcze chce sie cos
    > robic.

    Bicie piany to nie robota

    > Daruj sobie komentarze

    Czyli ze to juz nie jest grupa dyskusyjna a kto nie z Wami ten przeciwko
    Wam.

    Gratuluje

  • 27. Data: 2012-07-04 17:24:59
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 17:23, Kuczu pisze:

    > Bicie piany to nie robota

    a co Ty wiesz o tym, co robię?

    > Czyli ze to juz nie jest grupa dyskusyjna a kto nie z Wami ten przeciwko
    > Wam.
    >
    > Gratuluje

    jesli nie jestes zainteresowany i nie chce Ci sie palcem kinwac to po
    prostu sobie daruj komentowania

  • 28. Data: 2012-07-04 17:38:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-04 17:24, Arni pisze:

    > a co Ty wiesz o tym, co robię?

    Tutaj ? Glownie bijesz piane, wyganiasz stad ludzi, klocisz sie i
    uwazasz sie za jakies zamozwanczego kierownika.

    Bo juz daaaawno nie napisales nic co by mialo jakikolwiek zwiazek z
    motocyklami. Nawet w stopce, do niedawna, miales glownie samochody.
    Pewnie motocykl w sigu tez Ci zostal po prostu z dawnych czasow.

    > jesli nie jestes zainteresowany i nie chce Ci sie palcem kinwac to po
    > prostu sobie daruj komentowania

    Ale dlaczego ? Nie mam prawa wyrazic swej opinii na temat Waszej
    idiotycznej akcji ?

  • 29. Data: 2012-07-04 17:39:55
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał

    > Po co mam mieć nowe argumenty, skoro stare są ciągle aktualne?

    Jesteś jak gówno, które przylepiło się do obcasa.
    Tak właśnie jesteś tu odbierany. Żeby to pojąć nie trzeba mieć
    wybitnej inteligencji :/ O honorze nawet nie wspomnę.

    --
    Hinek

  • 30. Data: 2012-07-04 17:48:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 04.07.2012 17:38, Kuczu pisze:

    > Tutaj ?

    nie, w całosci.

    > Glownie bijesz piane, wyganiasz stad ludzi, klocisz sie i
    > uwazasz sie za jakies zamozwanczego kierownika.

    nikogo nie wyganiam, jesli czegos tu nie chce to tylko tej gównianej
    bramki. Nie uogólniaj proszę.
    A czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Bo nie samozwanczego i nawet nie ja
    temat u adminów zacząłem. Nie wiesz jak jest to sie wstrzymaj od ocen
    cudzego postepowania. Nie wiem czy zauwazyłeś ile osób prezentuje
    podobny punkt widzenia?

    > Bo juz daaaawno nie napisales nic co by mialo jakikolwiek zwiazek z
    > motocyklami. Nawet w stopce, do niedawna, miales glownie samochody.
    > Pewnie motocykl w sigu tez Ci zostal po prostu z dawnych czasow.

    chciałes mi dopiec co? masz pecha, stopke uaktualniam tego dnia w ktorym
    cos sie zmienia. Tak więc motocykl jest ciagle aktualny.

    > Ale dlaczego ? Nie mam prawa wyrazic swej opinii na temat Waszej
    > idiotycznej akcji ?

    a wyrazaj sobie. Usenet i tak niedługo umrze, przez takich jak Ty po
    prostu zrobi to szybciej. I zostanie Ci wtedy takie jedno forum...