  • Data: 2012-10-06 19:00:02
    Temat: Re: w poszukiwaniu dobrej gammy
    Od: kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 października 2012 18:34:21 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > Przeczytaj, co to gamma i po co się stosuje.
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Gamma_correction

    podobnego do wersji bez gammy tylko ze sciagnieciem najwiekszych bialych i
    najwiekszych czarnych. Ktos wie jak to poprawic, jaki wzorek itp?

    > Tak, korekcje gamma strosuje się jako metodę kompresji dynamiki
    >
    > obrazu.

    niekoniecznie tak przez tydzien czytajac
    osiagne lepszy wynik niz dobierajac to
    z reki,
    potrzebuje wzorku ktory sciagnalby mi ze spektrum bardzo jasne i sciagnalby ze
    sprektrum bardzo ciemne ciemne rozciagajac reszte proporcjonalnie po spektrum, znasz
    taki
    wzorek ? powinien tez sie szybko liczyc,
    zadne pow(x, f) :/

    ogolnie problem jest z bardzo ciemnymi
    powiedzmy 0 - 0.2 i bardzo jasnymi 0.8-1.0
    to nalezaloby 'sciagnac' powiedzmy ze 4 razy
    i wogole wypelnic pasek raczej srednimi
    stanami, moze pokombinuje nawet z liniowymi
    łatami :/