  • 61. Data: 2010-12-03 14:29:19
    Temat: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2010 14:24, PesTYcyD pisze:

    > Widzę postępy. Już nie najeżdżasz na najbliższą rodzinę, czy tylko
    > jesteś znowu pijany?

    Twoja matka musiałabyś permanentnie pijana, skoro wydała z siebie
    takiego uciążliwego degenerata, jak ty.

  • 62. Data: 2010-12-03 14:30:54
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-12-03 13:41, Agent pisze:

    > Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
    -na-zimowkach,wiadomosc.html

    > Mi to się marzy obowiązaek dla TIRów - chociażby dla ciągnika. Co jak co
    > ale to są auta które sporo czasu sa na drodze i stwarzają wieksze
    > zagrożenie niż auta osobowe.

    Do jazdy po śniegu w samochodach ciężarowych stosuje się łańcuchy.
    Zakłada się na oś napędzającą i na jedną oś naczepy a także np na oś
    przednią (w Norwegii na jedno koło).
    Wystarczy wprowadzić obowiązek żeby każdy tir posiadał taki zestaw
    jeżeli na drodze zalega śnieg.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 63. Data: 2010-12-03 14:31:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-03 14:21, PesTYcyD pisze:

    > Nie będziesz się kłócił z policjantem na drodze o definicję opony
    > zimowej. Taki produkt jak opona zimowa istnieje na rynku. W związku z
    > tym przepisy nakładają obowiązek używania jej. Nie powiesz chyba że nie
    > możesz znaleźć opon zimowych bo nie ma ich definicji. Tobie może
    > wystarczyć bałwanek, dzięki czemu nie zapłacisz mandatu.

    Dobrze - wróć do pytania, a nie opowiadaj mi o bałwankach.
    Jak znajdziesz stosowne zapisy StVO w tej materii to może będzie
    sens dalszej dyskusji.

  • 64. Data: 2010-12-03 14:36:38
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > LOL. A jak ktoś ma zimowe i nie może podjechać?

    To też dostanie mandat za za brak łańcuchów...

  • 65. Data: 2010-12-03 14:37:09
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 14:31, Artur Maśląg pisze:

    > Dobrze - wróć do pytania, a nie opowiadaj mi o bałwankach.
    > Jak znajdziesz stosowne zapisy StVO w tej materii to może będzie
    > sens dalszej dyskusji.

    Ale ja nie mam zamiaru. Jeżeli tak ciebie to interesuje to poszperaj
    samemu. Dla mnie jest oczywistą oczywistością, że jeżeli w Niemczech
    zostanie wprowadzony obowiązek jazdy na oponach zimowych to takie należy
    założyć. I nie potrzebuje definicji, żeby mieć pewność że opona zimowa
    jest oponą zimową. Nie wiem co by ta definicja miała zmienić. Oznaczenia
    zastosowania opon są jasne i zrozumiałe. Jeżeli mimo to masz problem,
    zawsze możesz zasięgnąć fachowej pomocy przy zakupie takowych opon.
    Policjant sprawdzający twoje ogumienie wykona to poprzez nachylenie się
    nad kołami twojego samochodu i sprawdzeniu oznaczeń. Więc powiedz mi po
    co tobie ta definicja?

  • 66. Data: 2010-12-03 14:39:50
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-03 14:29, Andrzej Lawa pisze:
    > Twoja matka musiałabyś permanentnie pijana, skoro wydała z siebie
    > takiego uciążliwego degenerata, jak ty.

    Andrzeju, pokrzywdzony przez los imbecylu, czy udało się tobie odśnieżyć
    w końcu drogę do swojego domu czy nadal czekasz na odwilż?

  • 67. Data: 2010-12-03 14:41:37
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-03 13:14, Maciek pisze:
    -na-zimowkach,wiadomosc.html
    > No. Pomysł genialny. Mam nadzieję, że wprowadzą też nakaz jazdy na
    > jesiennych, wiosennych, a potem wrześniowych, październikowych itp. Przy
    > okazji w zimie będzie można zupełnie odpuścić odśnieżanie ulic, bo opony
    > grudniowe, styczniowe itd. będą wyposażone w kolce. By żyło się lepiej :-P

    Teraz się śmiejesz, ale za kilka lat na grupie będzie można przeczytać
    posty np. kml'a w stylu "mam dość kretynów, którzy nie zmienili na
    listopadowe a to już drugi dzień miesiąca" ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 68. Data: 2010-12-03 14:42:13
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-03 13:39, Karolek pisze:

    > Jestem za tym, aby na miejscu odstrzelic.

    i upozorować samobójstwo ;-)

    pozdrawiam
    mario

  • 69. Data: 2010-12-03 14:43:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.12.2010 14:36, The_EaGle pisze:

    > To też dostanie mandat za za brak łańcuchów...

    A jak ma też i łańcuchy, ale i tak utknie? Mandat za brak łopaty? ;->

  • 70. Data: 2010-12-03 14:44:25
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-03 14:21, The_EaGle pisze:
    -na-zimowkach,wiadomosc.html

    > A ja mam dość kolejnych obowiązków i zakazów. Znów jakiś idiota ustali
    > że właściwy termin wymiany opon to 1 X i jak będzie +20 to będę musiał
    > jeździć na zimówkach.
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    To podobnie jak ze światłami all day. Środek lipca, stoisz w korku no i
    musisz świecić.
    BPNMSP :-)

    pozdrawiam
    mario