-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: w niemczech tylko na zimówkach
Date: Fri, 03 Dec 2010 14:23:03 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 16
Message-ID: <idaqvn$suh$1@news.onet.pl>
References: <idakkb$75p$1@news.onet.pl> <idaktt$t19$1@inews.gazeta.pl>
<idan88$g33$1@news.onet.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291382583 29649 82.177.16.74 (3 Dec 2010 13:23:03 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Dec 2010 13:23:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2330827
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-03 13:47, Wojtek Borczyk pisze:
(...)
> Nie jestem wprawdzie w tym temacie ekspertem, ale z kilku niezależnych
> źródeł słyszałem, że podstawowym problemem utrudniającym stosowanie
> zimówek w autach ciężarowych jest wysokie ciśnienie, które musi być
> stosowane w ich oponach. W typowej osobówce to ciśnienie wynosi zwykle
> ok. 2 bar i miękka guma z jakiej wykonana jest opona zimowa zadowalająco
> znosi to nawet w stosunkowo wysokiej temperaturze. W przypadku auta
> ciężarowego ciśnienie w ogumieniu jest kilkakrotnie wyższe i łatwo
> mogłoby spowodować zniszczenie takiej opony. A raczej trudno jest
> wymagać od kierowców TIR'ów żeby w trasie kilkakrotnie zmieniali opony z
> letnich na zimowe i z powrotem zależnie od temperatury za oknem ;-)
Problem w ogóle jest chyba głębszy, ponieważ producenci nawet jak
już coś takiego robią (np. Goodyear) to mają inne opony na oś
kierowaną, inne na napędową, inne na wleczoną itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.10 14:24 PesTYcyD
- 03.12.10 14:29 Andrzej Lawa
- 03.12.10 14:30 The_EaGle
- 03.12.10 14:31 Artur Maśląg
- 03.12.10 14:36 The_EaGle
- 03.12.10 14:37 PesTYcyD
- 03.12.10 14:39 PesTYcyD
- 03.12.10 14:41 Mario
- 03.12.10 14:42 Mario
- 03.12.10 14:43 Andrzej Lawa
- 03.12.10 14:44 Mario
- 03.12.10 14:48 Andrzej Lawa
- 03.12.10 14:48 spammtrapp
- 03.12.10 14:49 Artur Maśląg
- 03.12.10 14:52 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=