eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-17 12:14:22
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: Jax <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jax ma na mysli Chiny.
    Nie prawda. Mam na myśli inną cywilizację z innej planety.

    > Proponuje JAxowi
    > pzreczytac "Archipelag Gulag" Solzenicyna. To o tym
    Nawet ma to muj tata, ale ja nie mam czasu na czytanie o patologii, bo
    orientuję się na postęp i rozwuj.

    > A pragne tez jaxa poinformowac, ze loco USA koszty pracownika
    > (programisty) wynosza okolo 200 tysiecy rocznie - dwiescie tysiecy, i
    > to w dolarach a nei zlotowkach. Na to skalda sie pensja,
    > ubezpieczenia, podatki ktore placi pracodawca i tak zwane "urzadzenie
    > stanowiska pracy", wkluczajac wynajem lokalu, prad i ogrzewanie. Nad
    > sredniej wielkosci projektem pracuje 10 - 15 ludzi przez 2 - 3 lata.
    > Co moze czynic kilkanascie milionow dolcow. To sa wlasnei "koszta
    > produkcji". Zuzyte do produkcji, wedlug terminologii Jaxa
    No i czemu to pżeczy? Jak Ciebie pżerażają koszta, to sobie uświadom, że one
    są tak nienormalnie wysokie z gigantycznych idiotyzmuw w stylu biurokracji,
    jakihś pasożytniczych opłat za lokal (pomijając już fakt, że do zwykłego
    programowania potżebna jest tylko serwerownia), o płaceniu za energię to w
    ogule szkoda gadać bo normalne cywilizacje bazują jedynie na ogniwach
    telekinetycznych wbudowanych w każde użądzenie (jedyny problem może być z
    tym, że one pobierają ciepło z otoczenia i zamieniają na elektryczność więc
    może być światło ale chłodno - dlatego główne ogniwa zasilające mają przy
    domu a nie w domach).

    > Wiec z naszego punktu widzenia "dobroczyncy ludnosci" rozdajacy nasz
    > soft darmo sa zwyklymi ZLODZIEJAMI, ZLODZIEJAMI, ZLODZIAJAMI. I zeby
    > nie wiem jaka ideologie dorabiali, niczym innym nie beda

    No to napisz może co konkretnie Ci ubywa gdy ktoś zrobi kolejną kopię
    twojego programu. Bo tego skumać nie mogę? Przecież z dysku Ci nic nie
    znika.

    z totaliztycznym salutem
    Jax