  • 41. Data: 2015-04-13 15:10:01
    Temat: Re: w końcu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-04-13 o 13:45, Ergie pisze:

    >Wystarczy zabierać PJ zapierdalaczom i nei będzie trzeba robić
    >z dróg pustynie. I ja głosuję właśnie za taką opcją.

    Ale ci zapierdalacze nie powoduja az tak wiele wypadkow.
    A jak ograniczysz to sie zaczna inne efekty - np wyjada i kto ci
    bedzie emeryture placil ?

    Poza tym moze jestes w mniejszosci ? :-)

    J.

  • 42. Data: 2015-04-13 15:37:41
    Od: p...@g...com

    --Jak jest miejsce to ok.

    http://m.dziennik.pl/auto/drogi/bariera-linowa-to-no
    wy-sposob-gddkia-na-eliminacje-zderzen-czolowych

    jak pisza w artykule jest juz lista kolejnych lokalizacji, poufna :-)

    --Ale w artykule jest mowa o starych drogach i drzewach sadzonych za Napoleona.

    na starych drogach trzeba zwolnic a nie zap... jak kurczak bez glowy

    --Jak teraz na nich wyznaczono dwa pasy współczesnej szerokości to drzewa są zbyt
    blisko - tam nie ma miejsca na zabieranie części jezdni na barierki.

    jesli jest wasko to tez jedziemy wolniej

    --Drzewa trzeba po prostu posadzić dalej od drogi. Alternatywnie można drogę
    przesunąć w jedną stronę i uratować połowę tego rzekomego "zabytku".

    ale jestes swiadomy ile rosnie drzewo ? i jakie sa koszta "przesuwania drogi" ?

    pomysl nad ktorym tak zawziecie dyskutujemy pochodzi z portalu interia, ktory mowiac
    oglednie nie cieszy sie zbytnia wiarygodnoscia :-) tak wiec bez napinki, to zwykla
    podpucha ....

  • 43. Data: 2015-04-13 16:09:42
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 14:43:48 +0200, Axel napisał(a):

    > Najgroźnieszy wypadek miałem, kiedy stanąłem przed skrzyżowaniem na
    > czerwonym świetle.

    Zakazać czerwonych świateł?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 44. Data: 2015-04-13 16:17:28
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.04.2015 o 14:39, J.F. pisze:
    > Latarnie raczej czesciej pomagaja niz zabijaja, ale drzewa ?

    Bo drzewa to zupełnie niepotrzebne?

    p. m.

  • 45. Data: 2015-04-13 16:18:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-13 11:24, Hinek wrote:

    > coś takiego - a z drugiej strony wycina się drzewa. Warto też zauważyć, że
    > jest u nas moda na głębokie rowy przydrożne - równie niebezpieczne jak
    > drzewa. Jakoś nie słyszę nawoływania do ich zasypywania.

    Akurat rowy są zupełnie w porządku i robią za całkiem niezłą barierę
    energochłonną (dopóki nie ma w nich przepustu). Jakbym miał uciekać
    między czołówką a lasem, to wolałbym mieć po drodze właśnie taki rów.

    Shrek.

  • 46. Data: 2015-04-13 16:20:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Bo drzewa to zupełnie niepotrzebne?

    Akurat w tym miejscu, tzn 50cm od jezdni ?

    Owszem, dawno temu dawaly przyjemny cien ... teraz kazdy ma klime, a
    cien mozna dawac i z 5m :-)

    J.

  • 47. Data: 2015-04-13 16:21:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" napisał w wiadomości grup
    >Zakazać czerwonych świateł?

    No wiesz, sa miasta, ktore zlikwidowaly, ponoc wypadkow tez ubylo ...

    J.

  • 48. Data: 2015-04-13 17:45:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    two/news-chca-wyciac-drzewa-sa-grozne-dla-kierowcow,
    nId,1715282

    > A nie są ?

    Nie na tyle, aby zasłużyć na karę śmierci.

  • 49. Data: 2015-04-13 17:47:59
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał

    > Akurat rowy są zupełnie w porządku i robią za całkiem niezłą barierę
    > energochłonną (dopóki nie ma w nich przepustu).

    Rowy, które robi się u nas przypominają często transzeje przeciwczołgowe.
    Jeżdżę trochę po świecie i chyba nigdzie nie ma takich głębokich rowów.
    Nie ma rowu i drzew - lądujesz w polu.
    Jest rów - dachujesz.

    --
    Hinek

  • 50. Data: 2015-04-13 18:25:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    >>> http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news-chca-wyc

    > Czyżbyś należał do tych obrońców drzew, którzy uważają, że ci, którzy
    > się na nich rozbijają - sami sobie są winni?

    On jest z tych, co to maszynki do chleba uzywa bez osłony, wspina sie bez
    asekuracji i ogólnie nigdy sie nie myli, a jak myli sie ktos jadacy z
    naprzeciwka to zamiast leciec na czołówke, przeskakuje drzewa... :)