  • 251. Data: 2015-04-19 23:39:50
    Temat: Re: w końcu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Śmieje się z naiwności rozmówcy.
    > Na 14 ofert jedna wynosiła zero złotych a druga - 600 zł.
    > Pozostałe dwanaście proponowało stawki od kilku tysięcy do stu
    > kilkudziesięciu tysięcy złotych.
    > Pytanie ile naprawdę powiat za to zapłacił, bo to że jeszcze
    > dostał 600zł to jest wersja dla mocno naiwnych i nie znających
    > realiów przetargowych.

    Aha.
    Ciekawe...
    Ostatnio czytałem o innej ciekawej sprawie - rozbiorka bodaj jakiegoś
    lodowiska - jedna firma złozyła oferte ze zrobi to za pozysane materiały.
    Inna firma zgłosiła chec rozbiórki za cos około miliona złotych.

    Wiesz, mnie nie dziwi, ze firma składa wysoką ofertę - a nóz się uda.

  • 253. Data: 2015-04-19 23:39:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W pisaniu człowiekowi w moim wieku "dzieciaku".

    ROTFL
    Chyba nia zauwazyłes skąd się dzieciak wział w mojej wypowiedzi...

  • 252. Data: 2015-04-19 23:39:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > ...Zwłaszcza, ze do rozpoczecia procesu wycinania drzew nie potrzeba
    > zadnych wielkich pieniedzy - znajdzie sie wiele firm, ktore wytna
    > drzewa za darmo, zarabiajac na wycietym drzewie.
    > ---
    > Czemu jak trzeba posegregowane śmieci odebrać nie znajdują się ?

    Gdzie masz z tym problem?

  • 254. Data: 2015-04-19 23:45:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > ---
    > Czemu jak trzeba posegregowane śmieci odebrać nie znajdują się ?

    W Polsce

  • 255. Data: 2015-04-20 03:23:39
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: "Wickolo" <3...@j...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ... i wylatując z drogi po zderzeniu przypieprzyłbyś w drzewo drzwiami od
    > strony dziecka.
    > Axel

    Ja nie przypieprzę w drzewo jeżeli drzewo wcześniej wyeliminuje debila kierowcę,
    na co jest bardzo duże prawdopodobieństwo.

  • 256. Data: 2015-04-20 08:29:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
> [...]
    > Pytanie ile naprawdę powiat za to zapłacił, bo to że jeszcze
    > dostał 600zł to jest wersja dla mocno naiwnych i nie znających

    wiesz, niedawno sie dowiedzialem ze taki rodzaj myslenia to teorie
    spiskowe i manie przesladowcze, wiec...

    kolejny raz - ja naprawde spotykam sie z wieloma ludzmi z tej branzy,
    i to raczej szefow niz pilarzy i naprawde wycinka za darmo nie jest
    niczym dziwnym, zwlaszcza jezeli mowimy o duzej robocie w jednym miejscu

    owszem jeszcze lepsze bylyby licyctacje niz przetargi, ale juz teraz
    cena 0 zlotych nie jest niczym dziwnym i niespotykanym, zalezy to w
    znacznej mierze od wymiarow i stanu drzewa

    w przetargu dominuja ceny rzedu 100 zlotych za drzewo co pozwala liczyc
    sciecie i pociecie za darmo i surowiec na czysto, oferty glownie od
    mniejszych firm i firm dla ktorych taka dzialanosc jest dzialanoscia
    dodatkowa i nie sa w stanie takiej ilosci sprzedac od reki zeby
    placic pracownikom i zamiast inwestowac wlasne srodki skladaja oferte
    ktora pokrywa koszty wycinki i zostaja z drewnem za darmo

    sa tez oferty od czapy rzedu 750 za drzewo na zasadzie a nuz sie
    uda z tego co widze od firm zajmujacych sie ogrodami i zielenia
    dla ktorych wycinka nie jest zasadnicza dzialanoscia, oni maja co robic
    zlozenie oferty nic ich nie kosztuje, a jezeli sie uda to zarabiaja
    po swoich zwyklych stawkach bo biora podwykonawce

    kolejny raz - ja znam ta branze, dzieje sie to na moim podworku i nie
    slyszalem o zadnych problemach z tym przetargiem

    ty jak widac nie znasz, nie jestes z tych okolic, ale snujesz dziwne
    teorie...

    --
    http://db.org.pl/

  • 257. Data: 2015-04-20 10:13:00
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-18, o godz. 06:21:39
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > A rzeczywiście przy pękającej opinie wylatujesz z drogi? Bo czytałem
    > parę razy zeznania ludzi, że przebicie jest praktycznie niezauważalne
    > jeśli chodzi o kierunek, a wybuchu opony w osobówce nie słyszałem.

    Raz eksplozja opony się zdarzyło ze 40 lat temu mojemu Ojcu w Syrenie
    103. Czyli przy maks 70-80km/h ale zapewne mniej. O ile kojarzę to lewe
    przednie koło. Samochód wykonał oberka około 270 stopni wokół lewego
    boku i wpadł tyłem w rów po lewej stronie szosy. Uszkodzenia samochodu
    były mniejsze niż przy kolejnym wydarzeniu - kolizji ze spłoszoną
    krową. ;-)

    Zdrówko

  • 258. Data: 2015-04-20 11:34:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >przednie koło. Samochód wykonał oberka około 270 stopni wokół lewego
    >boku i wpadł tyłem w rów po lewej stronie szosy.

    A na pewno bylo to pekniecie opony, a nie urwanie przegubu ?

    Takiego kompletnego pekniecia opony to nie przezylem.
    Natomiast zejscie powietrza ... gwaltowne zazwyczaj nie jest.
    Czesto w ogole trwa dluzej i jesli z tylu, to trudne do zauwazenia.

    No ale w USA bylo sporo wypadkow po peknieciu opon Bridge/Firestone.

    https://www.youtube.com/watch?v=aIL-SmCaEug

    Za to przy przedniej moze byc tak ...
    https://www.youtube.com/watch?v=ywj4sR0pVHU

    P.S. A temu to opona wybuchla, czy kaganiec ?
    https://www.youtube.com/watch?v=0tOqWaY7ajk

    J.

  • 259. Data: 2015-04-20 11:57:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-19 o 16:09, Shrek pisze:

    > Dobre pytanie. Ile?

    Dawno odpowiedziano na to pytanie.
    Szacuje się na ok 2 mln zł. Oczywiście taka jest "wartość" człowieka
    statystycznie. Dla bliskich jest bezcenny.

    --
    MN

  • 260. Data: 2015-04-20 12:09:59
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-20, o godz. 11:34:49
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A na pewno bylo to pekniecie opony, a nie urwanie przegubu ?

    Pęknięcie opony. Siedziałem na tylnym siedzeniu. Po telefonie (akurat
    obok była jakaś leśniczówka) przyjechał swoją Syreną znajomy. Na linie
    wyciągnęli z rowu Syrenę Ojca, zmiana koła na zapas i o własnych siłach
    pojechaliśmy dalej.

    > Takiego kompletnego pekniecia opony to nie przezylem.
    > Natomiast zejscie powietrza ... gwaltowne zazwyczaj nie jest.
    > Czesto w ogole trwa dluzej i jesli z tylu, to trudne do zauwazenia.

    Widziałem kiedyś też z pozycji widza urwane koło które wyprzedziło busa.
    Dla odmiany lewe przednie. Spory snop iskier gdy karoseria zaczęła
    trzeć o jezdnię ale jakoś specjalnie mocno samochodu nie zarzuciło. Za
    to z przeciwka 2 samochody się stuknęły po tym jak pierwszy gwałtownie
    hamując uniknął uderzenia przez urwane koło. Ten z tyłu się zagapił
    albo za wolno reagował.

    Zdrówko