  • 221. Data: 2015-04-19 13:25:24
    Temat: Re: w końcu
    Od: masti <g...@t...hell>

    m4rkiz wrote:

    > te przetargi zwykle nie dotycza drog poza zabudowanym a drzewa
    > najczesciej sa w stanie w ktorym musza byc wyciete i nie nadaja sie
    > do niczego

    czyli są to zupełnie inne warunki niż te o których piszesz

    > wskaze ci za to szerg firm ktore z pocalowaniem reki wytna drzewa
    > poza terenem zabudowanym na opolszczyznie w zamian za drewno

    j.w.

    > tylko jezeli urzednicy ubzduraja sobie kiedys taka akcje w calym kraju
    > w pol roku to owszem ceny pewnie siegna kosmosu

    niemożliwe. Czyli jednak będzie drogo a nie tanio?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 222. Data: 2015-04-19 13:26:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Bronisz swojego argumentu indolencją naszych urzedników? To juz chwytanie
    > się brzytwy...
    > Nie wskaze ci takiego przetargu bo nasi kochani urzednicy zapewne nigdy nie
    > wpadli na pomysł aby ogłosić przetarg: darmowa wycinka drzew w zamian za
    > drewno...

    ogłaszali przetargi na wycinkę drzew przydrożnych. Ktoś zabraniał
    położyć cenę zero jakiejś firmie?

    jak zwykle nic nie rozumiesz.

  • 225. Data: 2015-04-19 13:34:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > w ilu przetargach na wycinkę drew przy drodze firma położyła cenę 0zł?
    > bo precież to takie opłacalne. A może jeszcez chciały dopłacić za
    > drewno?

    Może po prostu przetarg był źle zorganizowany?
    Może trzeba zorganizowac przetarg na wycinkę w zamian za drewno a jako
    kryteria oceny przyjąć np. czas i dodatkowo usuniecie ucietych pniaków.

  • 224. Data: 2015-04-19 13:34:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > ogłaszali przetargi na wycinkę drzew przydrożnych. Ktoś zabraniał
    > położyć cenę zero jakiejś firmie?

    A po co ogłaszać taki przetarg pytając o cene?
    Nie lepiej ogłosic przetarg na darmową wycinkę?

    Uwielbiam konstruktywną krytykę.

  • 223. Data: 2015-04-19 13:34:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > niemożliwe. Czyli jednak będzie drogo a nie tanio?

    Nasi urzednicy potrafią zrobić wszystko - nawet to, ze coś co moze być
    tanie, bedzie drogie! ;-)

  • 226. Data: 2015-04-19 13:45:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Nasi urzednicy potrafią zrobić wszystko - nawet to, ze coś co moze być
    > tanie, bedzie drogie! ;-)

    Ano.
    Wywóz śmieci najlepszym przykładem.
    Kasują nas dwa razy więcej niż przed zajęciem się śmieciami urzędników, a
    mimo to związek śmieciowy właśnie bankrutuje, bo wychodzi że wpłaty nie
    pokrywają kosztów wywozu.
    Mimo, że wywóz obejmuje mniej obowiązków niż przedtem (np. wielkogabarytowe
    co pół roku).

  • 227. Data: 2015-04-19 13:55:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > Może trzeba zorganizowac przetarg na wycinkę w zamian za drewno a jako
    > kryteria oceny przyjąć np. czas i dodatkowo usuniecie ucietych pniaków.

    skoro nie potrafisz tego z siebie wykrztusić to przetłumaczę z Twojego
    na polski: W żadnym.

    Twój argumet jest inwalidą

  • 228. Data: 2015-04-19 13:56:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Nasi urzednicy potrafią zrobić wszystko - nawet to, ze coś co moze być
    > tanie, bedzie drogie! ;-)

    to urzędnicy składają oferty?
    Sorki, ale już tak się zaplątałeś w swoich idiotzmach, zę dalsza
    dyskusja stała się nudna.

  • 229. Data: 2015-04-19 13:57:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > A po co ogłaszać taki przetarg pytając o cene?
    > Nie lepiej ogłosic przetarg na darmową wycinkę?

    a jaki problem położyć cenę zero? albo ujemną?

    > Uwielbiam konstruktywną krytykę.

    szkoda tylko, że jej nie przyjmujesz

  • 230. Data: 2015-04-19 15:34:19
    Temat: Re: w końcu. DRZEWA PRZY DRODZE SĄ BARDZO POTRZEBNE.
    Od: "Wickolo" <3...@j...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    > "Wickolo" <3...@j...pl> wrote in message

    > znaczy sie debil bo jechal tico i nie mial co myslec o czolowce z
    > tirem ktorego kierowca przysnal wiec owinal sie wokol drzewa?

    Bardziej obawiam się kierowców debilów niż śpiących tirmanów.
    Przydrożne drzewa zwiększają moje szanse na przeżycie,
    bo eliminują debilów.