  • 131. Data: 2015-04-15 14:39:40
    Temat: Re: w końcu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2015 14:01:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Drzewo przy drodze nie spełnia żadnej roli, poza zwiększaniem
    > niebezpieczeństwa.

    Niezawodny Cavalino nam błysnął swoim geniuszem :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 132. Data: 2015-04-15 15:23:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w
    > Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    >czyli co? wycinamy ten las?
    >http://krupnik.pl/files/g/2_1743785392_IMG_5489_.jp

    A on ma szerokosci na 3 drzewa ?

    Bo wiesz - w pierwszej kolejnosci to by tam nalezalo wyciac te drzewa
    co tuz przy asfalcie.
    W drugiej kolejnosci te powiedzmy na 2-3 m wglab.

    W trzeciej byc moze wyciac po 10-20m i zrobic ekspresowke.

    Ale to nadal mam wrazenie, ze sporo lasu zostanie :-)

    J.

  • 133. Data: 2015-04-15 15:50:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w

    pg

> [...]
    > co tuz przy asfalcie.
    > W drugiej kolejnosci te powiedzmy na 2-3 m wglab.
    >
    > W trzeciej byc moze wyciac po 10-20m i zrobic ekspresowke.

    jak zrobisz ekspresówke to znóoe przysuniesz drogę do drzew :)

    > Ale to nadal mam wrazenie, ze sporo lasu zostanie :-)

    wyciąć! Wszystko wyciąć.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 134. Data: 2015-04-15 17:46:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > czyli co? wycinamy ten las?
    > http://krupnik.pl/files/g/2_1743785392_IMG_5489_.jpg

    W sensie ze cały?
    Naprawde nie zrozumiałes o czym mowa, czy znowu chcac sprowadzic rozmowe do
    absurdu podałes przykład lasu o szerokości kilku metrów?

  • 135. Data: 2015-04-15 17:46:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Twoim koronnym argumentem jest usunięcie drzew bo znienacka atakują
    > kierowców. To powiedz po co chcesz je usuwać

    Nie, moim argumentem jest to ze ludzie popełniają błędy.
    Dlatego tez tam gdzie sie da - minimalizuje sie ryzyko wypadku montując
    wszelkiego rodzaju osony, alarmy, czujniki etc.
    Na tej samej zasadzie trzeba podejsc do drzew i usunąc je ze skajni jezdni
    - jako zabezpieczenie.
    Nie sa tam potrzebne a zwiekszają niepotrzebnie skutki wypadków.

    > to zbuduj. Co Cię powstrzymuje?

    Ale dlaczego ja? Przeciez to był twój argument ad absurdum. Nikt poza toba
    takich rozwiazań nie proponował...
    Nie moja wina, ze ktos postuluje wybudowanie ławki na przystanku a ty
    pytasz sie czy trybuna na 1000 osób bedzie ok...

  • 136. Data: 2015-04-15 17:46:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > wyciąć! Wszystko wyciąć.

    I znów absurdalny argument.
    Ty tak cały czas rozmawiasz?

  • 137. Data: 2015-04-15 17:46:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Nie śmiejcie się. Chyba za mało jeździcie ;)

    Moze to to.
    Ja tylko maks 500 km dziennie wiec pewnie za mało.
    :)

    > Tak jest. Zaspy tworzą się przed szpalerem i za szpalerem drzew. Na
    > drodze jest zdecydowanie niższa warstwa śniegu.

    A widziałes jak sobie z tym radza tam gdzie drzew nie ma? I to duzo
    skuteczniej!

    > P.S.
    > Żeby nie było: jeżdżę prawie codziennie, bez względu na warunki. Nawet,
    > jak prawie wszyscy mówią "nie da się".

    Ja tez. I co?

  • 138. Data: 2015-04-15 17:46:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Niezawodny Cavalino nam błysnął swoim geniuszem :)

    Jak juz chciałes go wysmiać, to mogłes podac argument pokazujący ze nie ma
    racji...

  • 139. Data: 2015-04-15 17:46:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Drzewo też spełnia tyle że niektórzy jeszcze nie wiedzą jaką.

    To dziwne, ze obroncy krzyza... tfuu.... drzew jeszcze zadnego nie podali
    jako argument w dyskusji...
    A przepraszam - ktos stwierdził, ze chronią od nawiewanego sniegu...
    To to?

  • 140. Data: 2015-04-15 17:52:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > Nie sa tam potrzebne a zwiekszają niepotrzebnie skutki wypadków.

    > Ale dlaczego ja? Przeciez to był twój argument ad absurdum. Nikt poza toba

    to ty chcesz robić drogi gminne otoczone pustą jak autostrady

    > Nie moja wina, ze ktos postuluje wybudowanie ławki na przystanku a ty
    > pytasz sie czy trybuna na 1000 osób bedzie ok...

    nie. ty chcesz usunąć ławkę bo ktoś może na nią wpaść. A ja się pytam po
    co?