  • 11. Data: 2010-11-08 20:54:31
    Temat: Re: w jakiej sieci jest numer ?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 8 Lis, 18:46, Liwiusz pisze...

    >    Jestem pod wrażeniem, pokazuje nawet MVNO :)

    W moim przypadku błędnie :)

    Ircys

  • 12. Data: 2010-11-08 20:56:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-08 21:54, Ircys pisze:
    > On 8 Lis, 18:46, Liwiusz pisze...

    > W moim przypadku błędnie :)

    Jaka sieć?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-11-08 20:58:32
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.11.2010 zdumiony <z...@j...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    > w wiadomości news:ib984b$1c2$1@news.onet.pl...
    >
    > A jak na podstawie numeru określić nazwisko ? :)

    A to już proste, zadzwonić i zapytać. ;)

  • 14. Data: 2010-11-08 20:59:23
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.11.2010 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Jaka sieć?

    Błędna? ;)

  • 15. Data: 2010-11-08 21:18:38
    Od: Koczkariow <k...@g...pl>

    > A jak na podstawie numeru określić nazwisko ? :)

    Tylko na wniosek na policji bądź prokuratury. No chyba że masz znajomego
    który pracuje u danego operatora i ma dostęp do bazy klientów (czyli
    siedzi w salonie bądź na infolinii)

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

  • 16. Data: 2010-11-09 08:03:30
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 8 Lis, 21:56, Liwiusz pisze...

    >    Jaka sieć?

    Obecnie cyfrowy polsat, ale numer (w celach testowych) przebył
    długą drogę po innych operatorach, choć ostatnio przez co najmniej
    pół roku nie był ruszany. Numer jest aktywny.

    Ircys

  • 17. Data: 2010-11-10 16:56:26
    Od: "ONET" <J...@o...pl>

    Ja korzystam z takiego wynalazku.