  • 21. Data: 2011-04-16 21:31:12
    Temat: Re: w dieslu, w kombi etc.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iocjc5$cdf$1@news.onet.pl...
    > Skąd wrażenie, że używanie poprawnej polszczyzny to jakiś straszny
    > wysiłek?

    bo w życiu, używanie poprawnej, nie potocznej polszczyzny wcale nie jest
    takie powszechne jakby sie wydawało...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2011-04-16 21:31:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > To jest handlarz starzyzną, więc czego Ty od niego wymagasz?

    skąd Ty mozesz wiedzieć czym sie zajmuje... Kiafobie?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 23. Data: 2011-04-16 23:02:09
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    <ciach>

    > ale masz chłopie problem..
    > Ciekawe, czy w życiu codziennym zawsze używasz porpawnej polszczyzny
    > uważając na każdy skłądnik poprawnej mowy...

    staram się,
    i lubię jak każdy mówi poprawnie, zdaję sobie sprawę, że nie każdy
    zwraca na to uwagę, ale poniekąd mamy taką a nie inna narodowość i
    wypadałoby używać poprawnej polszczyzny.
    Może się czepiam, ale widząc to co ludzie piszą, to aż "woła o pomstę do
    nieba"...
    Jeśli będzie tak jak obecnie, to za jakiś czas będziemy mieć pokolenie
    analfabetów, którzy nie potrafią się poprawnie wysławiać!

    pozdrawiam
    gadacz

  • 24. Data: 2011-04-16 23:39:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 16 Apr 2011 10:19:51 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > Kalka z niemieckiego o ile sie nie myle ..

    mylisz się

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2011-04-17 00:01:13
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-16 23:02, gadacz pisze:

    > Jeśli będzie tak jak obecnie, to za jakiś czas
    > będziemy mieć pokolenie analfabetów, którzy
    > nie potrafią się poprawnie wysławiać!

    Chyba Cię nie pocieszę. To pokolenie już mamy.

    JK

  • 26. Data: 2011-04-17 07:24:49
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 21:31:45 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > skąd Ty mozesz wiedzieć czym sie zajmuje... Kiafobie?

    Chciałeś błysnąć i nie wyszło. Kiafilu, jeśli już.

    AK

  • 27. Data: 2011-04-17 08:26:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
> [...]

    To czym się zajmujesz obecnie jest nieistotne.
    Wystarczy że laweciarstwo zdeformowało Ci mózg bezpowrotnie.

  • 28. Data: 2011-04-17 09:00:07
    Od: Dariusz Waliszewski <t...@d...pl>

    W dniu 2011-04-16 10:43, wit pisze:

    > "Audik w kombiku, w skórze i w dieslu" - mistrzostwo!...

    I "w dobrych pieniądzach" :)))

    Dariusz Waliszewski

  • 29. Data: 2011-04-17 10:56:13
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > WTF
    >
    > może poliglotą to ja nie jestem,
    > ale określenia z tematu aż mnie skręcają.
    >
    > może mi ktoś wyjaśnić skąd biorą się takie zestawienia?
    > nawet szanujące się serwisy np. gazeta.pl używa takich zestawień!?
    >
    > przecież powinno się pisać, "auto z silnikiem diesla" itp.
    > mam wrażenie, że ten tekst jakąś wiocha zajeżdża...

    a ja mam to w chuju!
    Jezyk, ludzie, urzadzenia wszystko ewoluuje do kurwy nedzy i przypierdalanie
    sie do takich debilizmow jest samo w sobie idiotyczne

  • 30. Data: 2011-04-17 11:56:26
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    emes <e...@e...pl> napisał(a):

    > a ja mam to w chuju!
    > Jezyk, ludzie, urzadzenia wszystko ewoluuje do kurwy nedzy i przypierdalanie
    > sie do takich debilizmow jest samo w sobie idiotyczne

    Szambiarka to też jest samochód ale dlaczego jej zawartość na tej grupie
    wylewasz ?