  • Data: 2010-02-19 22:18:55
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg pisze:
    > Powyższa wypowiedź świadczy jednoznacznie o tym, że podobnie jak "to"
    > nie zależy Ci dyskusji merytorycznej,

    Tym oto "zwinnym" sposobem wieńczysz własne wywody bez grama argumentów
    i zabierasz zabawki z piaskownicy. Szkoda czasu na taką dyskusję, skoro
    musisz się już uciekać do odwracania kota ogonem i wymyślania innym od
    "bredzących".

    > za to świetnie Ci idzie
    > bajkopisarstwo i argumenty ad personam.

    Co nazywasz bajkopisarstwem? Komentowanie Twoich własnych słów? Zabawne.
    Argumentów ad personam mi kolego nie wytykaj, bo sam je rozpocząłeś,
    swoją prostacką odzywką dwa posty wyżej - hipokryzja aż w oczy kole.
    Swoją drogą - jak już w końcu zaczniesz myśleć, to może w końcu
    zauważysz, że przyzwyczajanie oczu do zależności "świecące" == "ważne na
    drodze" wcale nie jest dobrym posunięciem (doskonałym tego przykładem
    jesteś sam, co wyraźnie opisałeś, a teraz się wypierasz jak osiołek).

    --
    PSYLO