  • Data: 2010-02-19 22:23:04
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: PSYLO <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg pisze:
    > Interesujące. Coś jeszcze wymyślisz, czy nadal będziesz tworzył jakieś
    > idiotyczne teorie bez stosowanego uzasadnienia?

    Własnych słów się wypierasz? Przypomnę - to Ty napisałeś, a nie nikt
    inny, że w dzień o 7:30 prawie się wpakowałeś w samochód, bo nie miał
    zapalonych świateł. Kojarzysz już teraz, czy zacytować trzeba? Dalej
    będziesz się pogrążał? Coś Ci tu jeszcze trzeba uzasadniać, własnych
    słów nie ogarniasz? Przyznaj się do błędu albo skończ tą bezsensowną
    przepychankę słowną, bo szkoda czasu jeśli kompletnie brakuje Ci
    argumentów, nie mam ochoty kopać się z koniem. EOT, chyba, że dalej masz
    zamiar bić pianę.

    --
    PSYLO