eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyvw touareg - na co uwazac?Re: vw touareg - na co uwazac?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197
    .12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!69.16.185.21.MISMATCH!npeer03.iad.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.ia
    d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i5g0uj$1iv$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: vw touareg - na co uwazac?
    Date: Thu, 2 Sep 2010 08:48:29 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 35
    Message-ID: <4c7f48c0$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
    X-Trace: 1283410112 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22792 83.12.2.83:5359
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2308098
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "absceu4" <a...@j...mail.pl> napisał w wiadomości
    news:i5g0uj$1iv$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    > Czy o czymś w temacie szczegolnej awaryjnosci powinienem wiedziec zanim
    > powaznie podejde do poszukiwań? Mowa o poprzedniej generacji.
    > Glownie chodzi mi o te niestandardowe rzeczy - zawieszenie (pneumatyka),
    > skrzynie (automat) , napęd (torsen) i elektronike (troche tego tam jest).
    > Silnik bedzie raczej prosty (benzyna).
    > A moze za wszelka cene unikac tego modelu? :)



    Sprawdz pneumatyke podnoszac i opuszczajac go recznie a nastepnie zobacz czy
    prawidlowo go uniesie/opusci przy zwiekszeniu predkosci. Jesli cokolwiek
    bedzie sie dzialo np nierowno ustawi sie ktoras kolumna, to jest bardziej
    niz pewne, ze masz do wymiany pare lub komplet - nie sluszalem aby sie to
    regenerowalo. Touareg i podobne bez aktywnego zawieszenia to nienajlepszy
    wybor. Zawieszenie wtedy jest tak zestrojone aby dobrze zachowywalo sie na
    szosie i jest dosc sztywne, co przy pokonywaniu garbow doprowadza do
    obijania sie o sufit :)

    Mozesz sprawdzic olej w reduktorze, u mnie przy przebiegu 58 tys olej w
    reduktorze byl spalony. Byc moze ktos sie kiedys bawil i z deka przesadzil
    ale po wymianie jest ok.

    Jedno czego nalezy w Touaregach unikac, to silnik V10 diesla, nie wnikalem
    co sie dzieje ale elektronicy i mechanicy odradzaja ten silnik. W 3,2 l
    norma jest nierowna praca zaraz po odpaleniu i wylaczeniu wzbogacania
    mieszanki. Nie wiem dlaczego ale nawet przy -20 "ssanie" dziala tylko kilka
    s.

    --
    Picasso


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: