  • 1. Data: 2011-11-01 22:27:56
    Temat: vw santana i skrzynia biegów
    Od: Tweaknet <t...@o...pl>

    Witam.

    w moim pięknym starym aucie kończy się skrzynia biegów(4-biegowa) jakiś czas temu
    były wymienione 3z4 łożysk, a teraz pewnie wysypało się to nie zmienione. Czy jest tu
    ktoś kto wie czy np skrzynia z audi 80 bedzie pasowała czy raczej na pewno nie? Może
    ktoś ma taką skrzynię albo wie gdzie leży i się marnuje?

    Marcin..C.

  • 2. Data: 2011-11-01 22:36:31
    Temat: Re: vw santana i skrzynia biegów
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-01 22:27, Tweaknet pisze:
> [...]
    ktoś kto wie czy np skrzynia z audi 80 bedzie pasowała czy raczej na pewno nie? Może
    ktoś ma taką skrzynię albo wie gdzie leży i się marnuje?

    Najprościej by było jakbyś podał model skrzyni. Zobacz co masz napisane
    na tabliczce znamionowej na bloku skrzyni.

    Ja przy okazji zapytam czy skrzynia 4HP-18 CYS może być włożona plug and
    play w miejsce 4HP-18 CEZ. 4biegowy automat produkcji ZF z Audi.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-11-02 10:12:08
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Nov 1, 10:36 pm, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ja przy okazji zapytam czy skrzynia 4HP-18 CYS może być włożona plug and
    > play w miejsce 4HP-18 CEZ. 4biegowy automat produkcji ZF z Audi.

    Jeśli mocowania takie same, cięno do kick downa w tym samym miejscu to
    dlaczego nie ? najwyżej będziesz miał inne przełożenia :D
    Przecież tam nie ma żadnej elektroniki ;)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-11-02 10:14:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Nov 1, 10:27 pm, Tweaknet <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    ktoś kto wie czy np skrzynia z audi 80 bedzie pasowała czy raczej na pewno nie? Może
    ktoś ma taką skrzynię albo wie gdzie leży i się marnuje?

    Santana to konstrukcyjnie to samo co właśnie Audi 80, 100 pewnie też
    się pod to łapie ;)
    http://tnij.org/n16d - i oglądaj te wszystkie co są do motorów
    wzdłużnie :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Jeśli skrzynia będzie do tej samej pojemności to nie powinno być
    problemu :)

  • 5. Data: 2011-11-02 12:33:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-02 10:12, Czarek Daniluk pisze:

> [...]
    > dlaczego nie ? najwyżej będziesz miał inne przełożenia :D
    > Przecież tam nie ma żadnej elektroniki ;)

    Właśnie problem jest taki że stare CEZ ma tzw przycisk sport bez kick
    downa, a nowsza CYS ma kick downa i jest tzw skrzynią uczącą się
    (dostosowuje obroty zmiany biegów do stylu jazdy)

    Z zewnątrz skrzynie są praktycznie identyczne.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-11-02 14:42:58
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    ktoś kto wie czy np skrzynia z audi 80 bedzie pasowała czy raczej na pewno nie? Może
    ktoś ma taką skrzynię albo wie gdzie leży i się marnuje?

    Silnik z Audi (1,6 benzyna) pasowal do starej skrzyni w VW wiec na
    odwrot tez powinno byc ok :)

  • 7. Data: 2011-11-02 14:43:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Nov 2, 12:33 pm, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > (dostosowuje obroty zmiany biegów do stylu jazdy)
    >
    > Z zewnątrz skrzynie są praktycznie identyczne.

    Jak będzie z częscią linki idącej od dźwigni do przepustnicy to co za
    problem podłączyć, a nawet jak nie będzie linek, to chyba z taką
    bzdetą można sobie poradzić :) Guzika nie będziesz podpinał i tyle ;)

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2011-11-02 14:44:32
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

> [...]
    > (dostosowuje obroty zmiany biegów do stylu jazdy)
    >
    > Z zewnątrz skrzynie są praktycznie identyczne.

    Aby wybierak był identyko, tzn dało się go podłączyć :)

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-11-02 16:12:22
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-02 14:44, Czarek Daniluk pisze:

    > Aby wybierak był identyko, tzn dało się go podłączyć :)
    >
    > Pozdrawiam !

    Ja bym pewnie sobie z tym poradził kwestia tego że człowiek który chce
    kupić moją skrzynię marudzi że jest o 6 lat młodsza od jego rozwalonej i
    może nie pasować. Jego mechanik nie chce dać gwarancji że to zadziała, w
    sumie też bym nie dał ale dla siebie bym robił.

    Do tego daje mu w pakiecie ze skrzynią tylny most i wał napędowy bo
    podobno były różnej długości wały i mosty (coś około 50mm różnicy)

    Tak czy siak dzięki za rozwianie wątpliwości ;)
    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2011-11-08 18:54:33
    Od: Tweaknet <t...@o...pl>

    On Wed, 02 Nov 2011 14:42:58 +0100
    Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote:

    > Silnik z Audi (1,6 benzyna) pasowal do starej skrzyni w VW wiec na
    > odwrot tez powinno byc ok :)
    Ok. pasuje! tylko jest mały problem z dzwignia zmiany biegów bo wcześniej były 4
    biegi a teraz jest 5, ale przez chwilę da się jeździć.

    --
    Marcin Tweaknet