  • Data: 2011-03-09 10:05:23
    Temat: Re: votum sa co to za jedni?
    Od: "Janko Walski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Od dwu dni "ktos" wydzwania i dpopytuje >sie o szczegoly sprawy.
    >Inicjalnie sadzilem ze to policja >dzwoni (tylko im przekazalem moj
    >numer) ale po drugim telefonie mi sie >lampka zapalila od kiedy to
    >policja tak intensywnie sie dopytuje jak >przebiega leczenie.
    >Wczoraj sie ujawnil jakis gostek z firmy >votum sa.

    >Troche poczytalem w sieci na temat tej >firmy i w sumie nie wiem czy to
    >jacys sciemniacze czy konkretny przemysł..

    >Mial ktos z was z nimi do czynienia?
    >Czego sie spodziewac?

    czytalem kiedys w Angorze list rozzalonej emertyki ktora potracil samochod. Tez
    znalezli ja w szpitalu. mila panienka byla bardzo uprzejma, niemniej jednak ich
    pomoc ograniczyla sie do dostarczenia wniosku do wypelnienia. Emertyka dostala
    jakies pieniadze z odszkodowania, niemniej jednak firma potracila z tego bardzo
    duza czesc za posrednictwo, telefony, korespondencje itp.
    Takie samo odszkodowanie mozna by uzyskac samemu, nie placac za posrednictwo,
    chyba ze ktos jest zdesperowany i nie zalezy mu na lwiej czesci zabieranej przez
    podobne firmy.
    To nie jest moja opinia, streszczam tylko slowa osoby ktora miala z w/w firma do
    czynienia.