  • Data: 2011-03-09 11:15:56
    Temat: Re: votum sa co to za jedni?
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.03.2011 09:40, ptoki wrote:
    > Znajomej osobie zdarzyl sie ostatnio wypadek komunikacyjny.
    > Jest ona poszkodowana, sprawca nie sprawia problemow, policja spisala
    > sobie co nieco.
    > Zostalem osoba kontaktowa poniewaz poszkodowany jest nadal w szpitalu)
    >
    > Od dwu dni "ktos" wydzwania i dpopytuje sie o szczegoly sprawy.
    > Inicjalnie sadzilem ze to policja dzwoni (tylko im przekazalem moj
    > numer) ale po drugim telefonie mi sie lampka zapalila od kiedy to
    > policja tak intensywnie sie dopytuje jak przebiega leczenie.
    > Wczoraj sie ujawnil jakis gostek z firmy votum sa.

> [...]

    Generalnie myślę, że o tyle o ile można rozważyć skorzystanie z usług
    tego typu firmy, to z pewnością nie u takiej, której przedstawiciele
    kombinują Twoje dane znikąd i nachalnie wydzwaniają - liczą na to, że
    poszkodowany(-a) tuż po wypadku bardziej myśli o swoim zdrowiu niż kasie
    i jest gotów podpisać coś bez dokładnego zapoznania się.