  • 11. Data: 2010-01-19 10:49:10
    Temat: Re: volvo_geartronic
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Czy po podaniu VIN w salonie podadzą mi przez telefon informacje na temat
    > auta, nie będą żądać osobistej obecności właściciela?

    Rożnie bywa...
    We Wroclawiu wystarczał kiedyś telefon. Podawali kilometry przy ostatnim
    serwisie. Jak rozmówca Cie kojarzył, to dalo rade wyciągnąc nawet
    bardziej szczegołowe informacje (naprawy). Tak diwiedziałem się o
    wymianie wtryskiwaczy w jednym S60D5. Nie wiem jak jest teraz - jakiś
    czas temu zdradziłem marke volvo (po 4 volviakach) na rzecz japsa wiec
    nie dzwonie juz do nich :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 12. Data: 2010-01-19 11:13:13
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    Dobra... zwracam honor :D
    Wlasnie rozmawiałem z kolejnym wlascicelem tej eSki.
    Przy przebiegu około 180 000 został wymieniony w skrzyni olej - po raz
    PIERWSZY :) Ponoc auto juz szarpało na zimnym - po wymianie jak ręką
    odjął. Obyło się tez bez zadnych przeszkód...

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 13. Data: 2010-01-19 11:49:34
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    tiaaaa
    To moze sie zalozymy tutaj na forum?
    Ja powinienm w swojej wymienic, ale nie wymieinam wlasnie z tego powodu..
    Moze zagwarantujesz mi pisemnie, ze jak wymienie i padnie to zaplacisz
    za napawe, bo koty, piatki 13 itd?

  • 14. Data: 2010-01-19 11:50:52
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Tadeusz pisze:

    > telefonicznie raczej nie będą chcieć i wcale się im nie dziwię :)
    >
    > tym niemniej Volvo ma jedną z najlepszych baz danych na temat swoich
    > samochodów: obejmuje dane z całego świata i jeżeli gdziekolwiek w ASO
    > było coś robione znajdziesz o tym zapis...

    a widziales kiedys od srodka baze innej marrki? np mercedsa?

  • 15. Data: 2010-01-19 11:51:33
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    > a widziales kiedys od srodka baze innej marrki? np mercedsa?

    widziałem
    np. Toyoty, BMW, Lexusa
    nie umywają sie do bazy Volvo...

  • 16. Data: 2010-01-19 11:55:15
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Poza tym widziałeś kiedyś skrzynię automatyczną od środka?
    > Skąd tych opiłków miało by się tam nabrać tyle żeby coś zablokować?

    Z metalu, kolego, z metalu, ktorego spora ilosc znajduje sie w skrzyni
    ;). A np. spora ilosc opilkow robi sie z niumiejetnego parkowania
    automatem na pochylosciach.

    > Jak ktoś jeździ jak debil, pałuje na zimnym, ciśnie gaz i hamulec,
    > przerzuca wajchą R-N-D zanim auto stanie i zmieli coś w skrzyni
    > to nawet wymiana co 1 kkm mu nie pomoże...

    swieta prawda .

  • 17. Data: 2010-01-19 12:01:09
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
    > tiaaaa
    > To moze sie zalozymy tutaj na forum?

    o co mam się z tobą założyć???
    o to czy jeździłeś normalnie???
    a skąd ja mam to wiedzieć???

    co robisz ze swoim autem to twój problem,
    ja swoje Volvo z geartronicem serwisuję
    w ASO wg zaleceń czasowych z instrukcji
    i nie mam problemów...

  • 18. Data: 2010-01-19 13:14:50
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > o co mam się z tobą założyć???

    o to co napisales - o obrone Twojej wlasnej opinie, ktora umiesciles w
    Internecie

    > o to czy jeździłeś normalnie???
    > a skąd ja mam to wiedzieć???

    Jak chcesz to mozesz przyjechac, sprawdzic i pojezdzic przed wymiana,
    nie ma problemu i wszystko działa.
    Zrobione ponad 80 000 km od zakupu pojazdu.

    > co robisz ze swoim autem to twój problem,
    > ja swoje Volvo z geartronicem serwisuję
    > w ASO wg zaleceń czasowych z instrukcji
    > i nie mam problemów...

    a to nie ma w ogole znaczenia co robisz ze swoim pojazdem, bo nie o tym
    tu mowimy

    Twierdzisz, ze ludzie bzdury pisza na forach, wiec obron swoje zdanie.
    Jak skrzynia mi padnie po wymianie oleju to placisz za serwis? Tak czy nie?

  • 19. Data: 2010-01-19 14:28:39
    Od: "Damian / EXCAR Group" <2...@g...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <
    > tym niemniej Volvo ma jedną z najlepszych baz danych na temat swoich
    > samochodów: obejmuje dane z całego świata i jeżeli gdziekolwiek w ASO
    > było coś robione znajdziesz o tym zapis...

    Volvo ma baze tylko gwarancyjna tzn. odnotowane sa tylko wpisy uslug
    wykonywanych na gwarancji.

    W Mercu, Audi, Vw czy Bmw jest pelna baza. Nawet po gwarancji.

  • 20. Data: 2010-01-19 15:48:20
    Od: "Piotr" <t...@w...pl>

    > które V70???
    > jaki rocznik, silnik i napęd (FWD czy AWD) ?
    >
    > PS: nie wierz we wszystko w internecie :)
    > najcześciej te wszystkie "prawdy objawione" wypisują
    > tacy co to kuzyn wujka siostry stryjka miał a oni wiedzą najlepiej...

    V70 II. sprzedający podal mi VIN, już wiem, że skrzynia to nie geartronic,
    lecz AW55-50 SN. to chyba lepiej?
    serwis informacji przez telefon nie chciał udzielic - "tylko osobiście, z
    włascicielem". jakie macie zdanie o tej skrzyni?
    motor to 2.0 turbo 180 KM. co myslą o nim użytkownicy? mniejsza o spalanie,
    bardziej zalezy mi na trwałości, zwłaszcza turbo.

    wątek rozpalił dosyc gorącą dyskusję ;-) niemniej można wyczytac istotne
    informacje. dziękuję udzielającym się!

    Pozdrawiam

    Piotr