  • 1. Data: 2011-05-08 17:29:44
    Temat: vod.tvp.pl na Samsugnach.
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    Bardzo mnie ucieszyła wiadomość, że TVP zdecydowała się udostępnić swoją
    usługę VoD użytkownikom sprzętu Samsunga z funkcją Internet@TV. Co
    prawda oferta na razie dość uboga ilościowo, za to ciekawa jakościowo.
    Całe szczęście, że telewizja zaczęła od wrzucenia produkcji pokroju
    "Czasu Honoru", "1920" cy chociażby "Rancza", a nie archiwalnych
    odcinków "M jak miłość". ;)
    Mam nadzieję, że na tym nie poprzestaną i baza będzie mogła konkurować z
    Iplą. Gdyby tak jeszcze zdecydowali się na udostępnienie w ten sposób
    materiałów ze swoich archiwów (choćby TV Edukacyjna z lat
    osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych) - to by już było piękne. ;)

    Teraz czekamy na odpowiedź TVN-u. :)

  • 2. Data: 2011-05-08 18:04:22
    Temat: Re: vod.tvp.pl na Samsugnach.
    Od: Odziumito <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-08 19:29, Atlantis pisze:
    > ciekawa jakościowo

    Chlopie ty juz nie pal tego swinstwa, bo tego gowna w TVP nie da sie
    ogladac

  • 3. Data: 2011-05-09 05:13:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-08 19:29, Atlantis pisze:
    > Całe szczęście, że telewizja zaczęła od wrzucenia produkcji pokroju
    > "Czasu Honoru", "1920" cy chociażby "Rancza",

    no, jak to są jakościowe pozycje...
    kiedy nie włącze tv to leci ranczo... kto to ogląda?

    > Teraz czekamy na odpowiedź TVN-u. :)

    nie tvn-u, a onetu i to się chyba nie uda.
    ten kodek na którym pracują nie działa po linuxem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2011-05-09 05:15:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > materiałów ze swoich archiwów (choćby TV Edukacyjna z lat
    > osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych) - to by już było piękne. ;)

    gdyby udostępnili archiwalne materiały to byłoby z czego wybrać...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 5. Data: 2011-05-10 04:52:24
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-09 07:13, pawell32 pisze:

    > no, jak to są jakościowe pozycje...
    > kiedy nie włącze tv to leci ranczo... kto to ogląda?

    Hmm... Wiesz, to całe "Ranczo" nie jest jeszcze takie złe. Nie wiem jak
    w najnowszym sezonie, bo nigdy nie oglądałem tego regularnie, ale parę
    razy trafiając na jakiś odcinek starszych serii nie czułem wewnętrznego
    przymusu wyłączenia telewizora. Zresztą i tak bardziej ucieszyła mnie
    obecność takich seriali jak "1920" albo "Czas Honoru" - może i pełno
    patosu, ale Polacy chyba nigdy nie będą robić produkcji historycznych
    inaczej. Jeden już próbował z "Westerplatte" i projekt został uwalony,
    przy czynnym zaangażowaniu najwyższych urzędników państwowych... :/

    A co do oferty w vod.tvp.pl to przecież mogło się zacząć o wiele, wiele
    gorzej. Od wrzucenia archiwalnych odcinków Klanu, Plebanii, M jak
    miłość, Na dobre i na złe i Ojca Mateusza. :)

    > nie tvn-u, a onetu i to się chyba nie uda.
    > ten kodek na którym pracują nie działa po linuxem.

    Silverlight? Wydawało mi się, że społeczność linuksiarzy pracowała nad
    jakąś alternatywą. Zresztą OIDP to TVP także korzysta z tego
    rozwiązania. Tak więc albo znaleźli jakieś rozwiązanie, albo zwyczajnie
    konwertują bazę - bo przecież to co jest teraz dostępne na Samsungach to
    tylko niewielki fragment tego, co leży na stronie. Chociażby
    "Laboratorium" Niedzickiego szukałem na samym początku i nie znalazłem.
    Pozostaje mieć nadzieje, że lista się rozrośnie w najbliższym czasie.

  • 6. Data: 2011-05-10 07:31:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-10 06:52, Atlantis pisze:
    > A co do oferty w vod.tvp.pl to przecież mogło się zacząć o wiele, wiele
    > gorzej. Od wrzucenia archiwalnych odcinków Klanu, Plebanii, M jak
    > miłość, Na dobre i na złe i Ojca Mateusza. :)

    fakt, mogło być gorzej.

> [...]
    > konwertują bazę - bo przecież to co jest teraz dostępne na Samsungach to
    > tylko niewielki fragment tego, co leży na stronie.

    być może, dawno tego nie śledziłem. chciałem z tego skorzystać
    na początku, bo interesowała mnie jedna pozycja, ale się poddałem.

    > Chociażby
    > "Laboratorium" Niedzickiego szukałem na samym początku i nie znalazłem.
    > Pozostaje mieć nadzieje, że lista się rozrośnie w najbliższym czasie.

    i to jest to co powinno być, jeszcze niech dorzucą sondę ...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 7. Data: 2011-05-31 08:29:51
    Od: kratylos <k...@y...com>

    > no, jak to są jakościowe pozycje...
    > kiedy nie włącze tv to leci ranczo... kto to ogląda?

    > nie tvn-u, a onetu i to się chyba nie uda.
    > ten kodek na którym pracują nie działa po linuxem.

    tvn jest w braviach sony i to bez onetu....
    Kratylos

  • 8. Data: 2011-05-31 09:19:22
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-31 10:29, kratylos pisze:
    > tvn jest w braviach sony i to bez onetu....
    > Kratylos

    widziałem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 9. Data: 2011-06-02 19:29:01
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 08-05-2011 o 19:29:44 Atlantis <n...@n...pl> napisał(a):

    > Bardzo mnie ucieszyła wiadomość, że TVP zdecydowała się udostępnić swoją
    > usługę VoD użytkownikom sprzętu Samsunga z funkcją Internet@TV.

    Szkoda że nie ma tego w serii "B" co jest w serii "C" :(