  • 1. Data: 2011-05-06 18:50:49
    Temat: Kanaly grupy Polsatu w N.
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Wlasnie zauwazylem mila niespodzianka :) Pojawily sie kanaly grupy
    Polsatu w Nce.
    Polsat HD jest na 7 kanale.

    Ktos wie moze, czy Formula 1 jest nadawana w Polsacie w rozdzielczosci
    HD?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-05-06 19:29:01
    Temat: Re: Kanaly grupy Polsatu w N.
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Rafal M wrote:

    > Ktos wie moze, czy Formula 1 jest nadawana w Polsacie w rozdzielczosci
    > HD?

    W nativeHD a, że sygnał podawany jest w 1080i więc i Polsat tak nadaje.
    Obraz z bolidów jest upskalowany.(na BBC ONE HD i innych również, żeby
    nie było). Z reszta zobaczysz jutro o 13.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-06 19:40:24
    Od: Odziumito <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-06 20:50, Rafal M pisze:
> [...]
    > Polsatu w Nce.
    > Polsat HD jest na 7 kanale.
    >
    > Ktos wie moze, czy Formula 1 jest nadawana w Polsacie w rozdzielczosci

    Szok na wsi ja pierdole polsyf w TVN sie wrwa frajerstwo uciecszylo.

  • 4. Data: 2011-05-08 20:35:39
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    W dniu 06-05-2011 21:40, Odziumito pisze:

    > Szok na wsi ja pierdole polsyf w TVN sie wrwa frajerstwo uciecszylo.

    mieciu, kiedy ty wreszcie dorosniesz do uzywania internetu?

  • 5. Data: 2011-05-10 07:32:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-05-06 21:29, *bufi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > W nativeHD a, że sygnał podawany jest w 1080i więc i Polsat tak nadaje.

    Hola, hola :) - w tym roku F1 jest ciągle w SD (choć podobno mają być
    jakieś transmisje testowe pod koniec sezonu) dopiero w przyszłym roku ma
    być HD - mylę się?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2011-05-10 09:28:30
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> napisał(a)

    > Hola, hola :) - w tym roku F1 jest ciągle w SD (choć podobno mają być
    > jakieś transmisje testowe pod koniec sezonu) dopiero w przyszłym roku ma
    > być HD - mylę się?

    Mylisz się. Jest w HD co najmniej w Polsacie i w BBC. Jestem na 99%
    pewny, że to nie jest "upscaling".

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2011-05-10 15:53:05
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Maj, 11:28, Tomek Kańka <t...@t...eu.org> wrote:

    > Mylisz się. Jest w HD co najmniej w Polsacie i w BBC. Jestem na 99%
    > pewny, że to nie jest "upscaling".

    I widac roznice :)
    Do tej pory ogladalem F1 (majac Nke) na zwyklej antenie naziemnej w
    DVB-T. Przy HD jednak roznica jest widoczna golym okiem :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2011-05-10 19:51:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-05-10 11:28, *Tomek Kańka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Mylisz się. Jest w HD co najmniej w Polsacie i w BBC. Jestem na 99%
    > pewny, że to nie jest "upscaling".

    Racja, doczytałem - za bardzo się przyzwyczaiłem do transmisji z 2010
    roku :)
    Żeby było ciekawiej, mimo że mam Polsat HD i Polsat Sport HD (ten od
    ubiegłego piątku) w Jamboxie, to F1 oglądam na Polsat Sport Extra z
    przyzwyczajenia :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak