  • 1. Data: 2013-07-04 22:54:59
    Temat: virgin mobile - kto dzwonił
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    Witam,

    czy w tej sieci jest dostępna usługa wysyłająca smsy w momencie kiedy
    ktoś próbował się do nas dodzwonić gdy mieliśmy wyłączony telefon (kto
    tam, kto dzwonił itp. - analogiczne usługi w innych sieciach)? Mam
    starter na testach i wydaje mi się, że nie ma czegoś takiego :/

    Pozdro

  • 2. Data: 2013-07-05 16:44:06
    Temat: Re: virgin mobile - kto dzwonił
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 04 Jul 2013 22:54:59 +0200, Klebespachtel <f...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >tam, kto dzwonił itp. - analogiczne usługi w innych sieciach)? Mam
    >starter na testach i wydaje mi się, że nie ma czegoś takiego :/

    Oficjalnie nie mają takiej funkcji w VM ale można sobie samemu to
    zrobić ustawiając przekierwowania w telefonie: "gdy telefon zajęty" i
    "gdy poza zasięgiem" na numer 790998725
    Albo kodami: *62*790998725# oraz *67*790998725#

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-08-13 12:46:23
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl>

    "dizel" news:tomdt8phvo8h3u2hpfg9u3u23vl3b32htr@4ax.com

    > Albo kodami: *62*790998725# oraz *67*790998725#

    Czy numer 790998725 to dla virgin takie coś samego jak dla play 790998250?
    Oczywiście każdy odpowiednio z nich dedykowany do wskazanych sieci i
    wzajemnie NIEzamienne między sobą (?)
    W Play widzę, że takie komunikaty, że ktoś tam do nas się dobijał przychodzą
    właśnie z nr 790998250.

    Jaki jest kod odwołujący w virgin wszystkie te przekierowania?
    Załóżmy, że znudziły mnie te sms informujące o tym, że ktoś do mnie próbował
    dzwonić i chcę kompletnie wyłączyć te informacje. Jakim kodem wówczas należy
    to w virgin zrobić?

    Póki co wklepałem wskazane przez ciebie kody, ale info żadne na virgin nie
    przychodzi o dobijającym się do mnie numerze
    Czyżby potrzebowali 24h aby przemieliły ich młyny uruchomione
    przekierowanie?

  • 4. Data: 2013-08-13 19:55:03
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 13 Aug 2013 12:46:23 +0200, jędrek
    <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Czy numer 790998725 to dla virgin takie coś samego jak dla play 790998250?
    >Oczywiście każdy odpowiednio z nich dedykowany do wskazanych sieci i

    Raczej nie ten z końcówką 250 to jest chyba do notki sms jeśli dobrze
    pamiętam. Generalnie te nr są takie same dla Play i Virgin. Co do
    tego z końcówką 725 to mam w Play i w Virgin ustawiony w
    przekierowaniach i działa. Ja mam ustawione to tak:
    Przekieruj wszystkie - wyłączone
    przekieruj gdy zajęte, nieodebrane, nieosiągalny ten numer tylko w
    formie takiej: +48790998725
    Spróbuj ręcznie go wklepać w przekazach połączeń.

> [...]
    >dzwonić i chcę kompletnie wyłączyć te informacje. Jakim kodem wówczas należy

    Albo ręcznie usunąć z przekierowań, albo kod powinien działać ##002#

    >Póki co wklepałem wskazane przez ciebie kody, ale info żadne na virgin nie
    >przychodzi o dobijającym się do mnie numerze
    >Czyżby potrzebowali 24h aby przemieliły ich młyny uruchomione
    >przekierowanie?

    Raczej nie, powinno coś działać od ręki więc posprawdzaj u siebie w
    telefonie bo może gdzieś coś źle wklepałeś.