  • Data: 2012-07-16 00:07:02
    Temat: Re: via-auto
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Jul 2012 21:28:09 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Zaraz... to uzytkownicy via* nie maja calkowicie wlasnych bramek?
    > Przeciez to chyba podstawa w rozwiazaniu tego typu?

    Bramki są odzielne (są wyraźne napisy TIR/VIAAUTO/VIATOLL) ale "zwykli"
    użytkownicy (oczywiście osobówki) wjeżdżają i roboi się burdel. Tak
    zaobserwowałem wczoraj na A4 (w Gliwicach) które to bramki przejeżdżałem 4
    razy. Natomiast jeżeli chodzi o automatyczne otwieranie szlabanów, to
    ciężarówki prawie się zatrzymywały myślałem że transporter szybciej jest
    wychwytywany.
    A może zrobić tak jak we Francji (mam nadzieję, że dobrze pamiętam) jak
    osobówka podjedzie do bramki przeznaczonej dla TIRa to płaci jak TIR :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]