  • Data: 2015-01-10 11:42:17
    Temat: Re: vectone mobile 5gr/min warto ?
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 10 Jan 2015 09:42:12 +0100, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    wrote:

    >dzwoniłem okazuje się że oferta faktycznie była wcześniej
    >ale nie dla polskiego rynku, tylko dla polaków za granicą

    Nie zrozumiałeś aluzji. Mieli w Polsce wystartować już w 2012r.
    Strona pod tym adresem też już wtedy istniała tak jak dzisiaj tylko
    inne stawki były wtedy podane.
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-vec
    tone-mobile-010-zl-za-minute-i-darmowe-300-mb,2,3,26
    466.html
    W 2012r. i 2013r.Vectone otrzymało głuchy telefon za swój wirtualny
    start:
    http://www.telepolis.pl/artykuly/gluche-telefony-201
    2,3,3,567.html
    http://www.telepolis.pl/artykuly/gluche-telefony-201
    3,3,3,657.html
    Dziś mamy już 2015r. Strona wygląda trochę inaczej, stawki również
    natomiast dalej jest to jakaś niedoróbka.
    Poza tym że można zamówić starter to od 2012 roku nic się nie zmieniło
    w tej sieci. Dlatego póki ludzie nie dostaną zamówionych starterów i
    nie będą mogli korzystać z usług to nie ma o czym mówić bo może znowu
    sobie poczekamy jakiś rok albo dłużej zanim wystartują naprawdę.
    Swoją drogą co nieco o działaniu tej sieci w UK można przeczytać
    choćby tutaj:
    http://blog.telekomunikacja.org/nie-wszystko-zloto-c
    o-sie-wirtualnie-swieci/
    Nie nastraja to optymistycznie.