  • Data: 2015-02-01 22:42:15
    Temat: Re: vectone mobile 5gr/min warto ?
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/01/2015 16:23, zlotowinfo wrote:
    > bez babrania się z pakietami dostajemy
    > 5gr za minutę rozmowy zarowno komy i stacjonarki
    > i w dodatku rozmowy wewnątrz sieci gratis
    >
    > kwestia czy dlugo jeszcze ta siec pociagnie z takimi stawkami
    > skoro virgin wycofało się z taryfy z ktorej korzystam i
    > szkoda by było stracic 19gr/min i 50% do doladowania w virgin
    >

    > http://www.vectonemobile.pl/oferty/darmowe-krajowel-
    rozmowy.aspx
    > http://www.vectonemobile.pl/stawki/stawki-krajowe.as
    px

    Za tanio zeby moglo dzialac. Uzywalem to w UK - nie polecam. Wytrzymalem
    chyba 2 tygodnie, przez ten czas palowalem sie z praktycznie
    nieistniejacym biurem obslugi, wrocilem do Tmo/EE.

    Uslugi, z ktorymi byl problem to
    internet - nie dzialal od rana do wieczora, zaczynal dzialac po 22.00
    kiedy biuro klienta bylo zamkniete
    dzwonienie - automat twierdzil, ze mam zero na koncie, polaczenie nie
    bylo realizowane. przychodzace mialy uciete zero (nalezalo wklepac
    recznie zeby oddzwonic)
    rozmowy miedzynarodowe to oczywiscie voip po przytkanych laczach, czesto
    nie dalo sie w ogole rozmawiac z powodu przerw i opoznien

    --
    Pozdr