  • 11. Data: 2010-12-30 12:04:31
    Temat: Re: vany rodzinne
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    news:4d1c6580$0$2492$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości news:

    > Wykonanie czy design?
    > Bo to drugie to fakt, widać we wnętrzu gołym okiem.
    > Dałoby się to samo zrobić, za tą samą kasę, ale jakkolwiek wyglądające.
    > Ale czy to się psuje, odpada, nie działa?

    Gdyby ten samochód w środku wyglądał tak jak na zewnątrz to byłoby super.
    Nie wypowiem się o awaryjności bo nie mam dacii, ale na podstawie tego co
    ludzie piszą to ASO są średnie na jeża i nie jest tak słodko jak mogłoby
    być. Usterki też sie zdarzają, ale nie jest nic dyskwalifikującego. Jak dla
    mnie to środek jest koszmarny po prostu, a poniewaz nie rozpatrywałem tego
    pod kątem samochodu do pracy tylko dla siebie to dałem sobie spokój.

    Z tego typu pojazdów jest jeszcze NIssan NV200, widziałem dzisiaj na ulicy
    tylko, że on wygląda jak wyrośnięty resorak :) Nie wiem jak w środku, ale
    wątpie żeby było gorzej niż w MCV.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 12. Data: 2010-12-30 12:10:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Gdyby ten samochód w środku wyglądał tak jak na zewnątrz to byłoby super.

    Dokładnie.

    > Nie wypowiem się o awaryjności bo nie mam dacii, ale na podstawie tego co
    > ludzie piszą to ASO są średnie na jeża i nie jest tak słodko jak mogłoby
    > być.

    Jak jest średnio to znaczy że jest bardzo dobrze jak na Renault.
    Megane było katastrofalnie awaryjne, podobnie jak obsługa w ASO Renault i
    jego ceny.

  • 13. Data: 2010-12-30 12:30:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 22:57:26 +0100, Marcin Jan napisał(a):

    > Mi się wydaje że XP i c4 Picasso to jednak inna półka cenowa :). Skoro
    > jeszcze w latem tego roku za 53 tys pln można było kupić nowe XP 1.6
    > hdi. Ale tak naprawdę to inna epoka jeśli chodzi o dizajn . Żona ujeżdża
    > takie XP. Cóż można powiedzieć na razie jeździ przejechane 215 tys km.
    > Autko wygodne nie ma co-super pakuje się dzieciaka w fotelik, fajna
    > pozycja za kierownicą i nie trzeba się schylać aby wsiąść ale z drugiej
    > strony nie wiem czy słuszne jest określenie rodzinny van. Auto jak auto
    > tą samą rolę może spełnić kompakt kombi. Rodzinny van to klasa Galaxy,
> [...]

    A to po prostu zależy jaką kto ma rodzinę.
    Osobom mającym jedno albo dwoje dzieci, pięciomiejscowe auto przeważnie
    wystarczy.
    Nawet mając trójkę dzieci i sporadycznie wożąc dalszą rodzinę albo kolegów
    wystatrczy auto 5+2 jak Grand Picasso czy Zafira. (bo tylne dwa fotele nie
    nadają się do dłuższej jazdy, chyba, że dla dzieciaków w zakresie 5-7 lat,
    może w porywach 10

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-12-30 12:31:21
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-12-30 11:54, kml pisze:
    > Nie bez powodu o połowę mniejszy. Do roboty - super! Dla siebie - tylko
    > w absolutnej ostateczności. Pomysł na samochód przedni. Wykonanie padaka
    > kompletna.

    ??? De gustibus est non disptandum. Fakt faktem, że klamki nie są ze
    szczerego złota ;-)
    pwz

  • 15. Data: 2010-12-30 12:35:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ??? De gustibus est non disptandum. Fakt faktem, że klamki nie są ze
    > szczerego złota ;-)

    Nie rób sobie jaj, wysil się chociaż na odrobinę obiektywizmu.
    Większej padaki w środku jak w Dacii to w życiu nie widziałem.
    Wszystko wygląda, jak powrzucane do niej bez ładu i składu, nie mówiąc o
    koncepcji.

  • 16. Data: 2010-12-30 13:21:35
    Od: "kml" <f...@g...lp>

> [...]
    > Większej padaki w środku jak w Dacii to w życiu nie widziałem.
    > Wszystko wygląda, jak powrzucane do niej bez ładu i składu, nie mówiąc o

    Doprecyzuj z tą koncepcją bo ja uważam, że całokształt na samochód jest oki
    doki :) Najbardziej mnie rozwaliła konsola środkowa, ktora biegnie pod kątem
    w stronę silnika tzn jest pochylona "do środka" W życiu takiej głupoty nie
    widziałem w żadnym samochodzie.

    BTW: jestem przekonany, że gdyby nie blokada przez reno to MCV mogłaby być
    naprawde fajnie wykończona.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2010-12-30 13:29:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Doprecyzuj z tą koncepcją bo ja uważam, że całokształt na samochód jest
    > oki doki :)

    Mówię o koncepcji zgrania wyglądu tych elementów wnętrza z Talii, Clio i
    innych modeli Renault, tak żeby stanowiły jakąś jedną całość.

  • 18. Data: 2010-12-30 14:34:50
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Mówię o koncepcji zgrania wyglądu tych elementów wnętrza z Talii, Clio i
    > innych modeli Renault, tak żeby stanowiły jakąś jedną całość.

    Ok :) Swoją drogą to interesują mnie takie małe acz duże samochody i przed
    chwilą patrzyłem na caddy maxi i ceny są MAŁO fajne ;/ Dacia MCV odpada,
    NV200 jakiś taki lekko dziwny jest (choć nie oglądałem go jeszcze) no i te
    resory piórowe rodem z cieżarówki:| Jakieś inne typy?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 19. Data: 2010-12-30 15:35:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010 12:10:01 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Megane było katastrofalnie awaryjne, podobnie jak obsługa w ASO Renault i
    >jego ceny.

    Dodaj: moje Megane.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2010-12-30 15:40:33
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-12-30 12:35, Cavallino pisze:
> [...]
    > Większej padaki w środku jak w Dacii to w życiu nie widziałem.
    > Wszystko wygląda, jak powrzucane do niej bez ładu i składu, nie mówiąc o

    to jak jesteśmy przy vanach to w XP to dopiero jest bałagan jeśli chodzi
    o elektryczne szyby. Sterowanie przednimi wmiarę ok są na środkowej
    konsoli w dolnej jej części, ale przyciski tylnych szyb są schowane po
    lewej stronie deski rozdzielczej tak że zasłania kierownica a przycisk
    blokady szyb tylnych znajduje się znów za konsoli środkowej na samej górze.
    Nie wiem dlaczego nie potrafili tego zgrupować.