    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: vany rodzinne
    Date: Thu, 30 Dec 2010 15:40:33 +0100

    W dniu 10-12-30 12:35, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie rób sobie jaj, wysil się chociaż na odrobinę obiektywizmu.
    > Większej padaki w środku jak w Dacii to w życiu nie widziałem.
    > Wszystko wygląda, jak powrzucane do niej bez ładu i składu, nie mówiąc o
    > koncepcji.

    to jak jesteśmy przy vanach to w XP to dopiero jest bałagan jeśli chodzi
    o elektryczne szyby. Sterowanie przednimi wmiarę ok są na środkowej
    konsoli w dolnej jej części, ale przyciski tylnych szyb są schowane po
    lewej stronie deski rozdzielczej tak że zasłania kierownica a przycisk
    blokady szyb tylnych znajduje się znów za konsoli środkowej na samej górze.
    Nie wiem dlaczego nie potrafili tego zgrupować.