  • Data: 2011-02-07 07:26:11
    Temat: Re: używany lapek z dobrymi rokowaniami
    Od: ikov <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi tylko o to żeby ktoś polecił w miarę bezawaryjny sprzęt, bo całe
    > serie laptopów mają powtarzające sie usterki i tego można uniknąć.
    > Myslałem nad Asusem ale z tego co widzę to tez płyty mają bardzo krótko
    > żyjące.

    Może jednak coś z IBM/Lenovo serii T lub R? Jest trochę poleasingowych,
    a są to raczej solidne maszyny przeznaczone do pracy a nie błyszczące
    zabawki. Te kilkuletnie śmiało pociągną YT na 720, neta z flashami i
    nawet śmiało mogą być targane w różne szemrane miejsca, jak szkoły (na
    99% będzie używany do neta, gier flashowych i yt, a czasami jakaś praca
    do szkoły - sciagapl albo inne takie).