  • Data: 2013-11-09 12:12:16
    Temat: Re: używajcie kwarców !
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-09 01:47, sundayman pisze:

    > A bez kwarcu na Atmedze, jak już pisałem - dupa blada, i żadne
    > powtarzanie nie pomoże, bo niby jak, skoro się nie dogadują sprzętowo
    > prędkości.
    > Można by niby zrobić negocjowanie prędkości - żeby "przejechać" i
    > zobaczyć, na której działa. W moim przypadku to było oryginalnie 38400,
    > a w tej -20st. to się okazuje, że 40800 :)
    >
    > No, ale to już są jaja, na które sobie nie mogę pozwolić. Więc kuśwa
    > teraz przytykanie g.... do twarogu mnie czeka. Rozkręcanie i lutowanie
    > tych kwarców... No żesz kuśwa.

    No to jeszcze pytanie ile danych tam przerzucasz i jak bardzo możesz
    dociążyć kontrolerki. Bo może wystarczy zmienić protokół na
    odpowiedniejszy? Np typu PWM (to się nawet jakoś nazywa, ale nie o tej
    porze dnia i tygodnia) - szerokość impulsu decyduje o wartości. Możesz
    dać na tyle duże różnice szerokości, żeby nie było problemu z
    rozsynchronizowaniem zegarów.

    Pozdrawiam

    DD