  • 61. Data: 2009-12-21 09:01:06
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przy czym 'moc max' ma się nijak do osiągów silnika :) Liczy się też
    > zakres
    > w jakim ta moc jest osiągana.

    Buehehehe no tak, silniki z M3 nie mają osiągów.

    >Wolałbym silnik mający 100KM w całym zakresie
    > obrotów niż ze szpilką 300KM dla 3.5krpm, a reszta kicha, lub moc pojawia
    > się
    > gdy turbinie się przypomni że ma się kręcić.

    W kontekscie powyższego ośmieszasz się co raz bardziej.

  • 62. Data: 2009-12-21 09:19:50
    Od: W <a...@o...pl>

    VomitroN wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czuje sie bezradny w polemice z kims, kto wyraza swoje opinie, piszac o
    > sobie w liczbie mnogiej...

    z cyklu luźne skojarzenia:
    "We are <<iPoo fanboys>>. You will be assimilated. Resistance is futile."

    ;)

  • 63. Data: 2009-12-21 09:29:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.12.09 09:19, Waldek Godel pisze:

    > Wiesz, że kopiesz się z koniem, który dopiero co polecał Renault Thalię
    > jako najlepsze auto na pl.misc.samochody?

    Nie, żebym się czepiał, ale kłamiesz. Ja tam widzę porównanie Thalii do
    Yarisa i Fabii.

    --
    Pete

  • 64. Data: 2009-12-21 09:43:00
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    BaX ni au koto ha itsumo tanosii

    > A może być BMW? 321KM z 3.2l albo 343KM z 3.2l. To też niemieckie
    > wynalazki, może być?

    Słabiutko. BMW, podobnie jak Daimler-Benz, produkują silniki: prawie 1000KM
    z 2,4 litra pojemności skokowej.

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant,
    I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

  • 65. Data: 2009-12-21 10:02:15
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    iJan iStrybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Ze sa ofiarami marketingu...

    No tak wszak to Gate$ organizował te pseudokolejki by jego wynalazek się
    sprzedawał. Ofkors nie Job$.

    > albo dostali ten drozszy od firmy wiec
    > nie ma innego wyjscia trzeba bronic badziewia.

    Wyobraź sobie że swojego HTC kupiłem całkowicie świadomie. I zapłaciłem za
    niego więcej niż za szajs Job$a. I co teraz powiesz?

  • 66. Data: 2009-12-21 11:13:49
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.12.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

    > Buehehehe no tak, silniki z M3 nie mają osiągów.

    Nie pisałem o konkretnym silniku, pisałem czym mi się lepiej jeździ i wolę
    silnik który ma mniejszą moc ale równą w szerszym zakrsie obrotów i z dołu,
    nawet kosztem 'max power'.

    > W kontekscie powyższego ośmieszasz się co raz bardziej.

    Ponieważ? Dyskutujesz z moimi obiektywnymi odczuciami z jazdy, możesz mieć
    inne.

    Jak napiszę że mi się wygodniej jeździ awd niż fwd czy rwd to też będziesz
    dyskutował co ja wolę i że źle wolę?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 67. Data: 2009-12-21 11:42:29
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie pisałem o konkretnym silniku, pisałem czym mi się lepiej jeździ i wolę
    > silnik który ma mniejszą moc ale równą w szerszym zakrsie obrotów i z
    > dołu,
    > nawet kosztem 'max power'.

    Nie, pisałeś o 100KM z litra, podałem Ci KONKRETNY przykład, a Ty dalej
    swoje bredzisz co by wyszło na Twoje.

  • 68. Data: 2009-12-21 11:49:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ALEX John Calder" <k...@s...us> napisał w wiadomości grup
    > Słabiutko. BMW, podobnie jak Daimler-Benz, produkują silniki: prawie 1000KM z
    > 2,4 litra pojemności skokowej.

    Japończycy z 2l silnika też wykrzesali 1000 KM. Tylko od przyśpieszenia zależy
    moment obrotowy.

  • 69. Data: 2009-12-21 11:52:42
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Nie, pisałeś o 100KM z litra, podałem Ci KONKRETNY przykład, a Ty dalej
    > swoje bredzisz co by wyszło na Twoje.

    To może _czytaj_ do kogo odpisujesz, bo ja się wbiłem we wątek, nie pisałem o
    100KM z litra. Pisałem o tym że liczy się też zakres w jakim moc jest osiągana
    (czyli elastyczność) oraz że wolę koniki z pojemności a nie z doładowania -
    czyli moje subiektywizmy.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 70. Data: 2009-12-21 12:27:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > A to WM to jedyny system operacyjny dostępny na telefonach? A może
    > kupują Maemo, Symbiana, WebOS albo coś jeszcze innego
    > Ty oczywiście wiesz najlepiej co wszyscy kupują, zapomniałem.

    Zapewniam cie ze Waldus mial na mysli WM :)

    > Taki sam folklor jaki był pierwszy ipoo, drugi zresztą też i trzeci też.
    > Dopóki nie dostanie OTWARTEGO (a nie takiego, który trzeba hackować,
    > żeby cokolwiek zrobić) OSu, to takim pozostanie.

    No Symbian to ma otwarty OS na aplikacje ze smietnika ze hoho, a Android
    to i owszem pozwala zainstalowac aplikacje ale tylko takie ktore nie
    maja dostepu do jadra. Wybacz ale otwartosc OS na instalacje smieci
    mogacych wywalic system to domena WM i niech tak zostanie , przyjdzie
    wiatr i zasypie te wstydliwa karte systemow operacyjnych o nazwie WM