  • 51. Data: 2009-12-20 21:05:56
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Niektorzy nie szanuja pieniadzy kupujac drogi zlom na WM , bywa

    A to WM to jedyny system operacyjny dostępny na telefonach? A może
    kupują Maemo, Symbiana, WebOS albo coś jeszcze innego.

    Ty oczywiście wiesz najlepiej co wszyscy kupują, zapomniałem.

    > Stek bzdur... to juz wiemy. N900 to taki folklor jak cala seria Nokii.

    Taki sam folklor jaki był pierwszy ipoo, drugi zresztą też i trzeci też.
    Dopóki nie dostanie OTWARTEGO (a nie takiego, który trzeba hackować,
    żeby cokolwiek zrobić) OSu, to takim pozostanie.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 52. Data: 2009-12-20 21:07:38
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > A na 21 calowym telewizorze tez nie trzeba. Swoja droga Microsoft nie
    > potrafil zrobic normalnego UI to powiekszyl telefon do obsurdalnych
    > rozmiarow smieszne i straszne a i tak w Ustawieniach czy w menadzerze
    > plikow palcem to mozna sobie .... skasowac nie to co sie chce

    Microsoft póki co to nie zrobił nawet jednego telefonu, więc nie wiem co
    mógł powiększyć, że niby ipoo taki malutki, haha.

  • 53. Data: 2009-12-20 21:09:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Dec 2009 21:05:56 +0000, Szadzik napisał(a):

    > Jan Strybyszewski pisze:
    > A to WM to jedyny system operacyjny dostępny na telefonach? A może
    > kupują Maemo, Symbiana, WebOS albo coś jeszcze innego.

    Po co go karmisz? Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 54. Data: 2009-12-20 21:15:20
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Po co go karmisz? Sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

    Przepraszam, już nie będę.

  • 55. Data: 2009-12-20 23:15:58
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A my wiemy ze Cie nie stac i dorabiasz idelogie, uzgodnij zeznania z
    > kolegami jak moze byc dla lansu jak jest tyle drozszych urzadzen

    Czuje sie bezradny w polemice z kims, kto wyraza swoje opinie, piszac o
    sobie w liczbie mnogiej...

    > Slusznie bo jak cos dobre to nikt tego nie kupuje... nowa teoria ekonomii
    > ?

    Mylisz ( o przepraszam! : mylicie ) pojecia. Kreowanie potrzeb
    konsumpcyjnych, zamiast ich odgadywania, a
    nastepnie zaspakajanie ich, ma dosc stara i znana powszechnie nazwe.

    > Bez watpienia mulasty WM :) ktory za 2 lata bedzie martwy bo kto by chcial
    > takie totalne nieporozumienie poza paroma nawiedzonymi europejczykami z
    > krajow trzeciego swiata

    Rozumiem, ze uzywales ( o przepraszam! :uzywaliscie ) wielu "totalnych
    nieporozumien" z WM, a po stwierdzeniu ich licznych wad, poczules
    ( o przepraszam! :poczuliscie ) potrzebe zakupu iPhona. Zatem latwo ci
    ( o przepraszam! : wam ) bedzie wymienic zarowne te nieporozumienia jak
    rowniez ich wady. Niech wiedza co traca, ci ktorzy do tej pory nie kupili
    gloryfikowanego przez ciebie ( o przepraszam! : przez was ) telefonu.

    Moze i ja sie skusze...aa nie, zapomnialem, mnie nie stac.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 56. Data: 2009-12-21 08:09:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    :

    > Buzka pa ... a moze pokazesz nam tego wolnosacego merca majacego 100KM z
    > litra ?

    A może być BMW? 321KM z 3.2l albo 343KM z 3.2l. To też niemieckie wynalazki,
    może być?

  • 57. Data: 2009-12-21 08:19:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:09:14 +0100, BaX napisał(a):

    > A może być BMW? 321KM z 3.2l albo 343KM z 3.2l. To też niemieckie wynalazki,
    > może być?

    Wiesz, że kopiesz się z koniem, który dopiero co polecał Renault Thalię
    jako najlepsze auto na pl.misc.samochody?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 58. Data: 2009-12-21 08:24:35
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.12.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:
    >:

    > A może być BMW? 321KM z 3.2l albo 343KM z 3.2l. To też niemieckie wynalazki,
    > może być?

    Przy czym 'moc max' ma się nijak do osiągów silnika :) Liczy się też zakres
    w jakim ta moc jest osiągana. Wolałbym silnik mający 100KM w całym zakresie
    obrotów niż ze szpilką 300KM dla 3.5krpm, a reszta kicha, lub moc pojawia się
    gdy turbinie się przypomni że ma się kręcić.
    Osobiście wolę koniki wynikające z pojemności/>4cyl niż z
    doładowania/wielozaworowości,
    bo fajnie pojawiają się z dołu :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 59. Data: 2009-12-21 08:48:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wiesz, że kopiesz się z koniem, który dopiero co polecał Renault Thalię
    > jako najlepsze auto na pl.misc.samochody?

    Aaaa, na ten wątek tam nie wpadłem, ide poszukać tego komiksu. :)))

  • 60. Data: 2009-12-21 08:56:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 09:48:41 +0100, BaX napisał(a):

    > Aaaa, na ten wątek tam nie wpadłem, ide poszukać tego komiksu. :)))

    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/msg
    /a6d74ee4f66f95c3

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel