  • 11. Data: 2009-12-16 22:16:55
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    honeow-to-paranoicy,1,3089954,artykul.html

    > No coz ... Microsoft zaplacil tyle ile trzeba to i psychiczni dziwkarze
    > dziennikarzyny za forse napisali

    Kliniczny przypadek.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 12. Data: 2009-12-16 22:46:57
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 16.12.2009 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał/a:

    honeow-to-paranoicy,1,3089954,artykul.html

    > No coz ... Microsoft zaplacil tyle ile trzeba to i psychiczni dziwkarze
    > dziennikarzyny za forse napisali

    Jaaasne, już tak wszystkim płaci :) A jakby google jeszcze doplaciło
    to w ogóle. Art kiepski, ale watpię aby sponsorowany był, po za tym
    ankieta chyba stara jak świat, bo wiekszość nieaktualna (np mmsy, 3g).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 13. Data: 2009-12-17 09:16:11
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 16 Gru, 12:15, Paul <e...@e...com> wrote:
    > "Pomimo powszechnie znanych wad iPhone'a, jego przeciętny użytkownik
    > będzie go bronił za wszelką cenę. Dlaczego? Bo cierpi na paranoję."

> [...]
    Posiadacze iPhone'a to faktycznie ofiary modelowego, agresywnego,
    klasycznego marketingu opierającego się na wprowadzieniu po raz
    pierwszy wielu nowych, atrakcyjnych BAJERÓW - na podówczas.
    Obecnie ofiary takie (tzn. marketingu) obiektywnie rzeczywiście stoją
    blisko paranoi, w szczególności gdy bajery takie stały się już
    powszechne - choć autorzy artykułu na pewno zbytnio sprawę
    uogólnili :-).
    Pozdr. - J

  • 14. Data: 2009-12-17 09:35:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 01:16:11 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

> [...]
    > blisko paranoi, w szczególności gdy bajery takie stały się już
    > powszechne - choć autorzy artykułu na pewno zbytnio sprawę

    Właśnie w pewnym miejscu trwa mikrodyskusja na temat surrealizmu używania
    na iPoo tematu zerżniętęgo z HTC Sense, co staje się coraz powszechniejsze
    :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2009-12-17 10:02:47
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-17 10:35, Waldek Godel wrote:

    > Właśnie w pewnym miejscu trwa mikrodyskusja na temat surrealizmu używania
    > na iPoo tematu zerżniętęgo z HTC Sense, co staje się coraz powszechniejsze
    > :-)

    Ja Pana bardzo uprzejmie przepraszam, ale surrealizm to tylko Pan w tym
    widzi :-P
    http://img14.imageshack.us/img14/2476/26st.png

  • 16. Data: 2009-12-17 14:58:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Mercedes ma razace wady. Jest drogi malo wygodny stylistyka przypomina
    > starocie z XX wieku. Silnik ma jakies dzidoskie osiagi podczas gdy Honda
    > ma 100KM z litra

    LOL, masz takie samo mierne pojęcie o motoryzacji jak telefonach.

  • 17. Data: 2009-12-17 17:26:13
    Od: K <...@...c>

    ToMasz pisze:
    > napisz to na grupie samochodowej, to sie dowiesz jaki masz poziom wiedzy
    > i kultury osobistej

    juz tam pisal bzdury takie, ze sie smiech na usta cisnal przy czytaniu.

  • 18. Data: 2009-12-18 12:33:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał

    > przepraszam ale przeczytaj ten artykuł, potem odpisuj.
    > JAkie -Twoim
    > zdaniem- rażące wady ma garnitur Armaniego albo MEcedes?

    A kto tu mowi o wadach ? Mercedes robi, a przynajmniej robil dobre
    samochody, Armani robi ladne garnitury, ale sa ludzie ktorzy na
    inne marki nawet nie spojrza.
    I nawet razace wady nie sa w stanie zmienic im swiatopogladu.

    A Rolex .. dobre zegarki robi, ale inni tez robia dobre, wiec po co
    przeplacac :-)

    > :) na serio pytasz? omni jest G1 - to konkret, Xperie są chyba 2
    > omni 7
    > a HTC to producent.....
    > Co Ty chcesz porównywać?

    Ale jak chce malego telefonu z duzym ekranem, na ktorym bede mogl
    wygodnie z internetu korzystac, na ktorym bede mogl poczte
    przeczytac i nie bedzie sie bal zalacznika z pdf, worda czy excela,
    i moze jeszcze bedzie mial gps i nawigacje samochodowa .. to wybor
    sie mocno zaweza :-)

    J.

  • 19. Data: 2009-12-18 12:36:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Mercedes ma razace wady. Jest drogi malo wygodny stylistyka
    > przypomina starocie z XX wieku. Silnik ma jakies dzidoskie osiagi
    > podczas gdy Honda ma 100KM z litra

    A co cie KM z litra obchodza, czy ilosc mAh w baterii ?

    Liczy sie dynamika, halas, awaryjnosc, spalanie .. choc chyba nie
    dla wszystkich.
    Kupujesz S600 i Hondy zostaja w tyle :-)

    > Slusznie tego dziadostwa z Windows Mobile nie ma co porownywac na
    > szczescie za 2 lata juz go nie bedzie bo Wm zdechnie

    Ja tam o przyszlosc WM jestem spokojny - jesli zdechnie, to dlatego
    ze Gates tak chcial, a nie Ty :-)

    J.

  • 20. Data: 2009-12-18 12:46:45
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhiicmh.oc.write-only-with-spf@dns.media-lab
    .com.pl...

    > Od kiedy ma pojemnościowy TS multitouch 320x480 truecolor? Może jakiś
    > upgrade go doda? :)

    I tu sie musze z Toba zgodzic.
    http://www33.patrz.pl/u/f/39/00/25/390025.jpg

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "