  • 1. Data: 2009-12-16 11:15:30
    Temat: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: Paul <e...@e...com>

    "Pomimo powszechnie znanych wad iPhone'a, jego przeciętny użytkownik
    będzie go bronił za wszelką cenę. Dlaczego? Bo cierpi na paranoję."

    http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/uzytkownicy-ip
    honeow-to-paranoicy,1,3089954,artykul.html

  • 2. Data: 2009-12-16 18:19:18
    Temat: Re: użytkownicy iPhone są chorzy psychicznie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał
> [...]
    > paranoję."
    > http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/uzytkownicy-ip
    honeow-to-paranoicy,1,3089954,artykul.html

    O wielu innych ludziach, w stosunku do innych marek, mozna to samo
    napisac ..
    Te Mercedesy, Porsche, te Rolexy, te garnitury od Armaniego ..

    Kwestia tylko procentu.

    A z drugiej strony - jak nie ajfon to co w tej klasie ?
    HTC ? Omnia ? Xperia? G1 ?

    J.

  • 3. Data: 2009-12-16 18:34:07
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2009-12-16 19:19, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Kwestia tylko procentu.
    >
    > A z drugiej strony - jak nie ajfon to co w tej klasie ?

    ROTFL

    iPhone to raczej można porównywać do ładnie pomalowanego Fiata 126p

    co w tej klasie co iPhone? może nokia 3310, ma nawet większą funkcjonalność.

  • 4. Data: 2009-12-16 19:10:28
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > napisac ..
    > Te Mercedesy, Porsche, te Rolexy, te garnitury od Armaniego ..
    przepraszam ale przeczytaj ten artykuł, potem odpisuj. JAkie -Twoim
    zdaniem- rażące wady ma garnitur Armaniego albo MEcedes?
    > Kwestia tylko procentu.
    >
    > A z drugiej strony - jak nie ajfon to co w tej klasie ?
    > HTC ? Omnia ? Xperia? G1 ?
    :) na serio pytasz? omni jest G1 - to konkret, Xperie są chyba 2 omni 7
    a HTC to producent.....
    Co Ty chcesz porównywać?

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-12-16 19:30:44
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 16.12.2009 Paul <e...@e...com> napisał/a:

    > ROTFL
    >
    > iPhone to raczej można porównywać do ładnie pomalowanego Fiata 126p
    >
    > co w tej klasie co iPhone? może nokia 3310, ma nawet większą funkcjonalność.

    Od kiedy ma pojemnościowy TS multitouch 320x480 truecolor? Może jakiś
    upgrade go doda? :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 6. Data: 2009-12-16 20:19:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Paul pisze:
> [...]
    >
    > http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/uzytkownicy-ip
    honeow-to-paranoicy,1,3089954,artykul.html

    No coz ... Microsoft zaplacil tyle ile trzeba to i psychiczni dziwkarze
    dziennikarzyny za forse napisali

  • 7. Data: 2009-12-16 20:20:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Paul pisze:

    > iPhone to raczej można porównywać do ładnie pomalowanego Fiata 126p

    Zabawny dobrze oplacany trol widze ?

    > co w tej klasie co iPhone? może nokia 3310, ma nawet większą funkcjonalność.

    Bez watpiania napisz cos jeszcze glupszego ? Ciekawe czy sie da

  • 8. Data: 2009-12-16 20:22:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:
    honeow-to-paranoicy,1,3089954,artykul.html

    > przepraszam ale przeczytaj ten artykuł, potem odpisuj. JAkie -Twoim
    > zdaniem- rażące wady ma garnitur Armaniego albo MEcedes?

    Mercedes ma razace wady. Jest drogi malo wygodny stylistyka przypomina
    starocie z XX wieku. Silnik ma jakies dzidoskie osiagi podczas gdy Honda
    ma 100KM z litra

    > :) na serio pytasz? omni jest G1 - to konkret, Xperie są chyba 2 omni 7
    > a HTC to producent.....
    > Co Ty chcesz porównywać?

    Slusznie tego dziadostwa z Windows Mobile nie ma co porownywac na
    szczescie za 2 lata juz go nie bedzie bo Wm zdechnie

  • 9. Data: 2009-12-16 21:10:22
    Od: Ra <a...@a...com>

    Paul pisze:

    > ROTFL
    >
    > iPhone to raczej można porównywać do ładnie pomalowanego Fiata 126p
    >
    > co w tej klasie co iPhone? może nokia 3310, ma nawet większą funkcjonalność.
    ja chyba nie załapałem dowcipu
    chciałbym kupić telefon który ma mieć/ma służyć
    - do przeglądania internetu
    - do zalogowania się np klientem vnc na server - to najważniejsza
    funkcja tak naprawdę
    - wifi
    - nawigację, google maps jest ok ale bywam też za granicą więc ze
    względu na roaming przydała by się też nawigacja offline. Chodzi o
    zwykłą pomoc w odnalezieniu się w obcym mieście podczas zwiedzania a nie
    o nawigację samochodową. Zresztą i w w-wie gdzie mieszkam navi się parę
    razy przydała
    - jako odtwarzacz mp3 z wyjsciem jack. Mam osobny ale wolałbym się się
    pozbyć nadmiaru rzeczy w kieszeniach
    - aparat foto
    - w miarę niewielkie gabaryty
    - lubię rzeczy dobrze wykonane i cieszące oko wyglądem. Szare obudowy w
    erze 386 nigdy mi się podobały chociaż dla wielu osób ważna była i jest
    nadal tylko grafa i pamięć
    - przyzwoity market aplikacji najlepiej z aplikacjami za free ;)

    Czy naprawdę proponujesz mi tą nokię ? IMHO iphone tu by się najlepiej
    nadawał ale że nie odpowiada mi polityka apple na razie faworytem jest
    następca htc hero który ma wyjść w lutym

  • 10. Data: 2009-12-16 21:31:58
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    >
    > Mercedes ma razace wady. Jest drogi malo wygodny stylistyka przypomina
    > starocie z XX wieku. Silnik ma jakies dzidoskie osiagi podczas gdy Honda
    napisz to na grupie samochodowej, to sie dowiesz jaki masz poziom wiedzy
    i kultury osobistej

    > Slusznie tego dziadostwa z Windows Mobile nie ma co porownywac na
    > szczescie za 2 lata juz go nie bedzie bo Wm zdechnie
    postawisz na to zdechniecie? mnie narazie przy WM trzyma automapa,
    klawiatura.. i parę pomniejszych programów. Gdybyś był na 100% pewien
    tego zdechnięcia, to wiekszość firm musiałby przenieść sie na iPhona
    albo androida. Dlamnie byłby to najlepszy dzień w moim życiu: uwolniłbym
    sie w 100% od produktów microsoftu. Jednak jeśli taki dzień nadejdzie,
    to Ty w tym dniu dalej będziesz sponsorował Bila Gatesa...

    ToMasz