eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuwaga na odpadające koła:)Re: uwaga na odpadające koła:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
    .nl!xs4all!news.wiretrip.org!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.19
    7.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 03 Mar 2011 18:41:19 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uwaga na odpadające koła:)
    References: <ikku8g$tac$1@node2.news.atman.pl>
    <4d6e7f17$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6efbf6$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d6efbf6$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <4d6fd2bb$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.158.112
    X-Trace: 1299174075 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2457 83.25.158.112:20630
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354565
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-03 03:24, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra
    >
    >> Normalnie skręcone koło, to skręcone na przestrzał felga, ewentualny
    >> dystans, tarcza hamulcowa i piasta.
    >>
    >> A używanie takich konwerterów to zwykłe dziadostwo. Bo nie ma tak że
    >> "nie istnieją" stalowe felgi w danym rozmiarze. Istnieją wszystkie we
    >> wszystkich rozmiarach - zwłaszcza jak się chce tego kupić 600 sztuk.
    >
    > Jest dokładnie na odwrót i dlatego przy większych grubościach nie stosuje
    > się już dystansów przelotowych, nawet jeśli rozstaw śrub jest taki sam.

    Spotkałem się z takim rozwiązaniem tylko tam gdzie auto wyposażone jest
    fabrycznie w krótkie szpilki, a właściciel chce rozwiązanie "plug &
    play" które sam sobie zamontuje bez konieczności wymieniania
    oryginalnych szpilek.

    Wtedy do oryginalnych szpilek przykręca dystans i do niego felgę.

    Oczywiście da się taki element zrobić dobrze, jeżeli użyje się
    materiałów odpowiedniej wytrzymałości i są takie rzeczy w sprzedaży.

    A konieczność stosowania w takim przypadku dużo lepszych materiałów
    pokazuje wadę rozwiązania.
    Bo dystans przelotowy może być wykonany w zasadzie z czegokolwiek, jest
    ściskany śrubami, a pracuje ciernie na ścinanie w płaszczyźnie w której
    jest bardzo mocny.

    > Po prostu konieczność zastosowania dłuższych śrub przy dystansach
    > przelotowych mocno osłabia konstrukcje (dużo dłuższa dźwignia).

    Dźwignia jest dokładnie taka sama, bo zależy od grubości dystansu, a nie
    długości śruby.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: