-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
.nl!xs4all!news.wiretrip.org!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.19
7.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 03 Mar 2011 18:41:19 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
Thunderbird/3.1.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: uwaga na odpadające koła:)
References: <ikku8g$tac$1@node2.news.atman.pl>
<4d6e7f17$0$2497$65785112@news.neostrada.pl>
<4d6efbf6$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d6efbf6$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <4d6fd2bb$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.158.112
X-Trace: 1299174075 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2457 83.25.158.112:20630
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354565
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-03 03:24, to pisze:
> begin Tomasz Pyra
>
>> Normalnie skręcone koło, to skręcone na przestrzał felga, ewentualny
>> dystans, tarcza hamulcowa i piasta.
>>
>> A używanie takich konwerterów to zwykłe dziadostwo. Bo nie ma tak że
>> "nie istnieją" stalowe felgi w danym rozmiarze. Istnieją wszystkie we
>> wszystkich rozmiarach - zwłaszcza jak się chce tego kupić 600 sztuk.
>
> Jest dokładnie na odwrót i dlatego przy większych grubościach nie stosuje
> się już dystansów przelotowych, nawet jeśli rozstaw śrub jest taki sam.
Spotkałem się z takim rozwiązaniem tylko tam gdzie auto wyposażone jest
fabrycznie w krótkie szpilki, a właściciel chce rozwiązanie "plug &
play" które sam sobie zamontuje bez konieczności wymieniania
oryginalnych szpilek.
Wtedy do oryginalnych szpilek przykręca dystans i do niego felgę.
Oczywiście da się taki element zrobić dobrze, jeżeli użyje się
materiałów odpowiedniej wytrzymałości i są takie rzeczy w sprzedaży.
A konieczność stosowania w takim przypadku dużo lepszych materiałów
pokazuje wadę rozwiązania.
Bo dystans przelotowy może być wykonany w zasadzie z czegokolwiek, jest
ściskany śrubami, a pracuje ciernie na ścinanie w płaszczyźnie w której
jest bardzo mocny.
> Po prostu konieczność zastosowania dłuższych śrub przy dystansach
> przelotowych mocno osłabia konstrukcje (dużo dłuższa dźwignia).
Dźwignia jest dokładnie taka sama, bo zależy od grubości dystansu, a nie
długości śruby.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.11 18:42 Tomasz Pyra
- 03.03.11 18:49 Tomasz Pyra
- 03.03.11 19:12 Seba
- 03.03.11 19:24 J.F.
- 03.03.11 19:58 Waldek Godel
- 03.03.11 19:59 Tomasz Pyra
- 03.03.11 20:19 Cavallino
- 03.03.11 20:36 Marcin Stankiewicz
- 03.03.11 20:47 J.F.
- 03.03.11 21:33 Tomasz Pyra
- 03.03.11 21:40 J.F.
- 03.03.11 21:49 Tomasz Pyra
- 03.03.11 21:49 Marcin Stankiewicz
- 03.03.11 21:59 Tomasz Pyra
- 03.03.11 23:35 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=