  • 1. Data: 2010-10-14 19:56:21
    Temat: uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
    jeździć!!!
    Nawet jako samochód do miasta jest to porażka. Dobrze, że temperatura
    nie obciąża nadmiernie klimatyzacji ale i tak np. włączanie się do
    ruch to niezła ekwilibrystyka (z 6 biegową skrzynią). Co ciekawsze
    spalanie w mieście nie spada poniżej 6 litrów!!. W foce II 1,6 tdci
    schodziłem do 5,1 z dużo większą przyjemnością z jazdy. Lepiej wygląda
    (i jeździ) Astra III 1,6 benzyna, lecz co z tego, że silnik ładnie
    ciągnie jak zawieszenie nie wyrabia - ponad 110 km/h i zaczyna się
    loteria w którą stronę poleci na koleinach, czy zakręcie.
    Z litości nie opisuję sterowania ogrzewaniem/nawiewami/klimatyzacją w
    Astrze 3.
    Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe -
    auta (np. Astra 3, Ford Fusion, Suzuki SX4) kupują prywatni
    użytkownicy?!

    pozdrawiam
    Sebastian

    były cytryny AX, ZX, XM - jest Mondeo - bywają Ople, Toyoty,
    Hyundaye....

  • 2. Data: 2010-10-14 20:25:14
    Temat: Re: uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 10:56:21 -0700 (PDT), czupakabra napisał(a):

    > Ostrzegam zachęconych niską ceną Astry 3, 1.2 cdti - tym się nie da
    > jeździć!!!

    Chyba 1,3 CDTI.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2010-10-14 20:56:39
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-10-14 20:25, huri_khan pisze:

    > Chyba 1,3 CDTI.

    A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??
    Tak z mojego punktu widzenia i z tego jak kiedyś się oznaczało silniki
    to do 50 przyjmowali na oznaczeniu niższą pojemność, powyżej oznaczali
    wyższą, sprawdź jaką pojemność ma Fiatowski Multijet, co najwyżej można
    by te wszystkie samochody z nim oznaczyć 1250ccm, ale nie 1300, 1248ccm
    - to jest jego pojemność.

    Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-10-14 21:30:56
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości

    > A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??

    1.3 CDTI to jest jego oznaczenie, co słusznie zauważył kolega huri_khan:
    http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/astra
    /sedan-1.3-cdti-ecotec-90km.html

> [...]
    > te wszystkie samochody z nim oznaczyć 1250ccm, ale nie 1300, 1248ccm - to

    Następny co wie lepiej od producenta jak ma oznaczać silniki...

    > Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

    O fak... weź lepiej zwróć państwu pieniądze za swoją edukację. Poszła na
    marne.

    --
    Pzdr
    Duch

  • 5. Data: 2010-10-14 21:40:41
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "czupakabra" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mogę zrozumieć zakup we flocie - ale co powoduje, że takie - nowe -
    > auta (np. Astra 3, Ford Fusion, Suzuki SX4) kupują prywatni
    > użytkownicy?!

    Tak się składa, że fiatowskie multijety są bardzo trwałe i udane.
    Owszem, w przypadku 1.3 CDTI dokuczliwa jest turbodziura, potężna zwłąszcza
    w cięższej budzie Astry kombi, jednak w Corsie jeździ już znacznie lepiej.
    Z pewnością pierwszy kontakt z taką astrą z początku jest trudny, zwłaszcza
    dla osób ujeżdżających duże i mocne wolnossaki, ale po paruset kilometrach
    można nauczyć się zwinnego poruszania się tym maleństwem. Reansumując - nie
    jest tak źle :]

    --
    Pzdr
    Duch

  • 6. Data: 2010-10-14 21:52:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-14 21:40, Duch pisze:
    > Użytkownik "czupakabra"<s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak się składa, że fiatowskie multijety są bardzo trwałe i udane.

    1.9 to napewno. Ale o 1.3 słychać niepochlebne opinie odnośnie
    konsumpcji oleju.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2010-10-14 22:01:16
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-14 19:56, czupakabra pisze:
> [...]
    > nie obciąża nadmiernie klimatyzacji ale i tak np. włączanie się do
    > ruch to niezła ekwilibrystyka (z 6 biegową skrzynią).
    A co mają powiedzieć użyszkodnicy takich 1.3 cdti w Combo, które ma
    aerodynamikę jak kiosk Ruchu, w dodatku z 5cio biegową skrzynią, a w
    combo ten sam silnik ma tylko 75KM a nie 90KM (chyba inny intercooler i
    inny soft)
    Po włączeniu klimatyzacji ciężko ruszyć nie gasząc silnika...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2010-10-14 22:04:13
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości

    > 1.9 to napewno. Ale o 1.3 słychać niepochlebne opinie odnośnie konsumpcji
    > oleju.

    Mogę się mylić, ale podejrzewam, że to jest jak z Citroenami. Psują się
    cholernie, ale tylko tym, którzy ich nie mają :]
    Nie zauwazyłem zwiekszonej konsumpcji oleju.

    --
    Pzdr
    Fun

  • 9. Data: 2010-10-14 22:33:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-10-14 22:01, BartekK pisze:
> [...]
    > inny soft)
    > Po włączeniu klimatyzacji ciężko ruszyć nie gasząc silnika...

    A co mają powiedzieć użytkownicy Doblo ?? Fakt jak go popiłować to jakoś
    jedzie ;)

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-10-14 22:36:22
    Temat: Re: uwaga na Astr? 3 z silnikiem 1,2 cdti
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-10-14 21:30, Duch pisze:

    > O fak... we? lepiej zwr?? pa?stwu pieni?dze za swoj? edukacj?. Posz?a na
    > marne.

    Widziałeś blok benzynowego 1250 i tego diesla 1250 ?? że pi... coś o
    czyimś wykształceniu ??

    To że Volkswagenowski stary dobry 1,6D jest zbudowany z wykorzystaniem
    części silnika benzynowego - bloki są jak toczka w toczkę to też pewnie
    nawet nie słyszałeś ;P

    Powiem Ci tak - takie wykorzystywanie wręcz podobnych podzespołów w
    dzisiejszych czasach nazywa się zmniejszaniem kosztów produkcji ;P

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Wykształcić to powinieneś się raczej sam ;)