  • 21. Data: 2010-10-15 13:59:07
    Temat: Re: uwaga na Astrę 3 z silnikiem 1,2 cdti
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Przemysław Czaja" wrote:
    > Acha i nie wiem czy to jakaś prawidłowość, ale dymiącego Fiata, Sabba czy Opla
    jeszcze
    > nie widziałem (piszę o nowych konstrukcjach) a kilka Audi i owszem.

    Ja za to nagminnie widuję kopcące fordy tdci, też nie wiem czy
    to jakaś prawidłowość. I wcale nie chodzi o stare auta, tylko
    o aktualnie produkowane Focusy, Mondeo...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 22. Data: 2010-10-15 14:13:54
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bratPit"

    > Dooobrze, że mój 1.9 nie umie czytać :)

    a szkoda, że Ty czytasz nieuważnie, piszemy o 1.3 D ;-)

    brat

  • 23. Data: 2010-10-15 17:13:16
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "bratPit[pr]"

    > a szkoda, że Ty czytasz nieuważnie, piszemy o 1.3 D ;-)

    a nie 1,2 D? ;-)

  • 24. Data: 2010-10-16 10:25:30
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 20:56:39 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > A gdzie Ty kolego tam masz 1300ccm ??

    A ty mi pokaż ofertę/cennik Opla gdzie widnieje silnik 1,2 CDTI

    > Ten silnik wygląda mi na jakieś rozwinięcie silnika benzynowego 1250ccm.

    Rozwinięciem silnika benzynowego jest silnik dieslowski ?

    Chyba będę musiał dzidka pooglądać jak pali beemkę, może mój umysł się
    rozjaśni :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]