  • 11. Data: 2009-03-11 22:55:57
    Temat: Re: utylizacja sprzętu komputerowego
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:

    > Dalej to Ty będziesz mieć problem.

    > Nawet jeśli rozbierzesz i posegregujesz, to co dalej? O to właśnie chodzi, że
    > to od cholery dziwnych substancji zawiera. Co rozumiesz przez "metalu"? Masz
    > jakiś magiczny patent na przerobienie starej elektroniki w złom żelazny, czy
    > aluminiowy? A może magicznie znikasz całą zawartość kineskopów?

    Hehe załaduje w kontentery i pośle do Chin - tam się dziwnymi substancjami nie
    przejmują, manualnie nad węglem drzewnym oddzielą to co się da, a resztę
    wyrzucą do rowu...

    Ech po prostu ręce opadają.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 12. Data: 2009-03-11 23:19:28
    Od: pit <p...@g...com>

    Mariusz Kruk wrote:

> [...]
    > przerobienie starej elektroniki w złom żelazny, czy aluminiowy? A
    > może magicznie znikasz całą zawartość kineskopów?

    Prowadzę serwis komputerowy i nie mam z tym najmniejszych kłopotów. Często
    odkupuję od firm stary albo sprzęt. Jeśli macie z tym problem dajcie znać na
    maila. Pomogę go rozwiązać.
    pozdrawiam
    piotr

  • 13. Data: 2009-03-12 05:51:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof Wolski napisał(a):

    > Może też, za słoną opłatą (od kilograma naturalnie) oddac
    > go do zakładu gospodarki komunalnej, gdzie fachowo go zutylizują.

    Na poczatku roku oddalem tak z 600kg zlomu komputerowego jakiejs
    firmie ktora sie tym zajmuje. Nie do konca pamietam kwoty ale bylo to
    kilka zloty za kilogram. Na tej podstawie wydaje mi sie, ze mocno
    przesadziles z ta "slona oplata" ;)

    j.

  • 14. Data: 2009-03-12 08:32:32
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pit"
    >Prowadzę serwis komputerowy i nie mam z tym najmniejszych kłopotów. Często
    odkupuję od firm stary albo sprzęt. Jeśli macie z tym problem dajcie znać na
    maila. Pomogę go rozwiązać.

    Na razie masz nienajmniejszy kłopot z content-type:

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb A prokreacja w cukierni jest słodka... przez
    `b K...@e...eu.org d' pączkowaie (Krzysztof Kędzierski)

  • 15. Data: 2009-03-12 08:52:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 09:32:32 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pit"

    > Na razie masz nienajmniejszy kłopot z content-type:

    Ty (jak widać powyżej) też masz problemy z konfiguracją czytnika

  • 16. Data: 2009-03-12 09:03:25
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "jureq"

    >Ty (jak widać powyżej) też masz problemy z konfiguracją czytnika

    Może byś sprawdził, chłopczyku, zanim zaczniesz pisać głupoty. OK?

    --
    Kruk@ -\ | I am Solo of Borg: You will be assimila-
    }-> epsilon.eu.org | ted...trust me.

  • 17. Data: 2009-03-12 09:08:47
    Od: pit <p...@g...com>

    Mariusz Kruk wrote:

    > Na razie masz nienajmniejszy kłopot z content-type:

    Raczej z kodowaniem czcionki czytnika, powinno już działać odpowiednio (zgodnie z
    regulaminem).
    A wracając do utylizacji: nie ma z tym żadnego problemu. Chętnie kupię stare kompy.
    Mam co z tym zrobić - nie wyrzucę tego na śmietnik: czy rozsądny, młody człowiek
    wyrzuca pieniądze do śmieci?
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-03-12 09:10:01
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pit"
    >Raczej z kodowaniem czcionki czytnika,

    Nie ma czegoś takiego jak "kodowanie czcionki czytnika".
    Kodowanie odnosi się do tekstu. A czcionka to taki metalowy stempelek.
    I owszem, spaprana była konfiguracja czytnika, przez co nie był
    ustawiony właściwy nagłówek Content-type: deklarujący użyte kodowanie
    tekstu.

    >powinno już działać odpowiednio (zgodnie z regulaminem).

    Owszem, wydaje się być dobrze.

    --
    Kruk@ -\ | Borg, Borg time ago. In an assimilation far
    }-> epsilon.eu.org | away...

  • 19. Data: 2009-03-12 09:21:45
    Od: pit <p...@g...com>

    Mariusz Kruk wrote:

> [...]
    > stempelek. I owszem, spaprana była konfiguracja czytnika, przez co
    > nie był ustawiony właściwy nagłówek Content-type: deklarujący użyte

    czyli ten kawałek wątku o utylizacji (kodowanie tekstu na grupie) uznajemy za
    zamknięty, panie Mariuszu?

    pozdrawiam
    piotr

  • 20. Data: 2009-03-12 09:40:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 12 Mar 2009 10:21:45 +0100, pit napisał(a):

    > czyli ten kawa?ek w?tku o utylizacji (kodowanie tekstu na grupie) uznajemy za
    zamkniety, panie Mariuszu?

    Nie, dalej śmiecisz.

    Właściwie dlaczego twoja deklaracja kodowania wygląda tak:

    skoro powinna wyglądać raczej tak:

    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX