eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyutrata mocyRe: utrata mocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 14 Aug 2014 08:32:21 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: utrata mocy
    References: <53eb549b$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    <53eb6df1$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <lsftor$1eht$1@news2.ipartners.pl>
    <53eb881d$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <53eb9d3e$0$2141$65785112@news.neostrada.pl> <lsg9qf$bom$1@dont-email.me>
    <53ebb10f$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    <17bzcif1w669z.126u53kmyq0or$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <17bzcif1w669z.126u53kmyq0or$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <53ec57f6$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.239.18
    X-Trace: 1407997942 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2367 83.23.239.18:50462
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2951
    X-Received-Body-CRC: 3075683300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541630
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-14 08:21, Kapibara pisze:
    > Dnia Wed, 13 Aug 2014 20:40:13 +0200, twistedme napisał(a):
    >
    >> W dniu 2014-08-13 20:12, ToMasz pisze:
    >>> W dniu 13.08.2014 19:15, twistedme pisze:
    >>>> W dniu 2014-08-13 17:45, fifak pisze:
    >>>>>
    >>>>>> W sumie, "utrata mocy", czy "dławi się" to chyba jeden z
    >>>>>> najczęstszych i
    >>>>>> jednocześnie najmniej mówiących opisów objawów silnikowych.
    >>>>>
    >>>>> ale przy benzynie to nie ma dużo możliwości i chyba byle mechanik sobie
    >>>>> z tym poradzi
    >>>>
    >>>>
    >>>> Jak byłem u niego dzisiaj to po objawach stawiał na filtr paliwa, ale
    >>>> znalazł w mądrej książce, że go nie ma, więc będzie wymieniał świece.
    >>>> Chyba, że okaże się coś innego po dokładnych oględzinach, ale
    >>>> przesunąłem wizytę na poniedziałek.
    >>> jasne, świece zapłonowe wiedzą jaki masz pochył auta. Genialne. Czy w
    >>> innych okolicznościach auto też nie domaga? Sprawdź na innej górce, z
    >>> inną szybkością....
    >>> Interfejs diagnostyczny na bt kosztuje 30zł. od tego bym zaczął
    >>>
    >>> ToMasz
    >>
    >> Tak, napisałem w pierwszym poście, że praktycznie przy każdym ruszaniu,
    >> ale na górce jest to najbardziej odczuwalne, bo wtedy tej mocy brakuje
    >> mu najwięcej i napisałem akurat o górce, gdyż jest to dla mnie
    >> najbardziej wiarygodny papierek lakmusowy, bo wjeżdżam pod nią jakieś
    >> 2-5x dziennie przez ostatnie 5 lat i dokładnie wiem jak auto zachowywało
    >> się miesiąc temu i wcześniej, a jak jedzie teraz.
    >>
    >> Najpierw obstawiałem chrzczone paliwo (miałem podobne objawy 2x po Neste
    >> w Gdyni, ale mijały po 30 min), ale po 3 tankowaniach na różnych
    >> stacjach odrzuciłem tą hipotezę.
    >
    > Ja bym obstawiał w pierwszej kolejności EGR.
    >
    a ten przepływomierz i EGR nie występuje tylko w dieslu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: