  • Data: 2011-05-17 22:12:22
    Temat: Re: uszkodzenie sony alfa 100
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-17 21:50, animka wrote:
    > A ja Cie miałam za takiego sympatycznego faceta, pochwaliłam Twoje piękne
    > zdjęcia, a Ty mi nie wiem czemu dokopałeś.

    Raczej staram się nie prowadzić handlu zamiennego na komplementy, a po
    prostu dyskusję. W poprzednim wątku wyszło, że nie zawsze masz rację, ale
    co gorsza upierasz się nad tym i narzucasz innym swoje zdanie. Poprzednio
    też nie odezwałem się bez powodu, bo polecałaś coś, co jest wyjątkowo
    słabe - niestety. Teraz wyszło, że potrafisz wybuchnąć i oddać.

    > Aparat mam jaki mam. Kupiłam go
    > dlatego, że zdjęcia z komórki z lampą mi w mieszkaniu koszmarne
    > wychodziły. Każdy orze jak może, czyli tyle na ile go stać. Jak na moje
    > wymagania i praktykę jest ok, można nawet nagrywać czy robić zdjęcia z
    > notatką glosową, można też np. robic zdjęcia seryjne komuś kto jest w
    > ruchu. Ot taki podręczny, do torebki aparacik.

    Nikt nie negował tego, że Tobie on wystarcza, nikt też nie rozbierał na
    czynniki pierwsze Twojej sytuacji finansowej ani też nie wypominał Ci tego
    stanu rzeczy. Wtrąciłem się, bo jako przypadkowy posiadacz tego omawianego
    aparatu byłem pewien swojego wniosku.
    Teraz nie dziwię się oburzeniu autora wątku, bo jednak ma on trochę
    większe pojęcie od Ciebie w temacie tej lustrzanki i to nie jest
    koniecznie to samo co w kompakcie innego producenta. Wystarczy poużywać
    trochę i szybko widać, że aparat ma swoje konkretne zachowanie na
    wyładowany akumulator.
    Chyba niepotrzebnie się dajesz prowokować i zbyt bardzo uogólniasz, więc
    pewnie często ktoś Cię poprawi. Lepiej do tego podejść luźno i z uśmiechem
    :) polecam :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564