eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikauszkodzenia podczas spawania samochodów › Re: uszkodzenia podczas spawania samochodów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
    de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: uszkodzenia podczas spawania samochodów
    From: PiteR <e...@f...pl>
    References: <X...@l...net>
    <g...@n...chmurka.net> <mtm080$h5l$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 20 Sep 2015 12:20:39 +0200
    Organization: localhost
    Message-ID: <X...@l...net>
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
    cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
    yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
    r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
    f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    NNTP-Posting-Host: host-89-228-71-125.olsztyn.mm.pl
    X-Trace: 1442744440 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8373 89.228.71.125:1820
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2032
    X-Received-Body-CRC: 1254499991
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:686180
    [ ukryj nagłówki ]

    Desoft pisze tak:

    >> Spawalem pare razy wydech w dwoch samochodach (jeden z 1998 r.
    >> drugi z 2004 r.), nigdy nie robilem specjalnych przygotowan i nic
    >> sie nie stalo, ale masa byla podlaczona blisko miejsca spawania,
    >> a nie gdzies daleko do karoserii.
    >
    > tak, to jest najistotniejsze.

    a w tym przypadku można przeczytać teorie, że owszem masa przypieta
    jest blisko miejsca spawania np tłumik końcowy ale spawacz niezdara
    przypadkiem oderza uchwytem w karoserie, belkę tylną i wtedy prąd
    spawania płynie przez karoserię, plecionkę na silnik, wraca rurą
    wydechu ale napięcie które sie odkłada jest na tyle duże, że uszkadza
    wejście ECU podłaczone do sondy lambda hmm?

    sonda imho jest izolowana od masy


    --
    Piter

    Let me see your war face.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: