  • Data: 2011-01-27 21:49:43
    Temat: Re: uszczelniacze walkow, walu itd
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-27 02:13, sth pisze:

    > Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości

    > tu jeszcze jeden rysunek
    > http://img199.imageshack.us/img199/8011/screenshot20
    11012702124.jpg

    Z tych rysunków wynika to co pisałeś.

    Faktycznie uszczelnienie jest między obudową a tuleja założoną na wał.
    Czyli szczelne musi być też połączenie tulei z wałem - sądzę że
    szczelność jest jakoś utrzymywana na boku tulei.

    Jeżeli nie ma tam użytej jakiejkolwiek uszczelki, a jest tylko
    ściśnięte, to widocznie ktoś wykombinował że tak będzie dobrze.
    Wcześniej nie spotkałem się z rozwiązaniem mającym dawać szczelność,
    gdzie skręcony jest metal w metal bez uszczelki, nawet jeżeli po części
    olejowej niby nie ma ciśnienia.