eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuszczelniacze walkow, walu itdRe: uszczelniacze walkow, walu itd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news.glorb.com!news2.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 27 Jan 2011 21:49:43 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uszczelniacze walkow, walu itd
    References: <ihqa0v$pst$1@inews.gazeta.pl>
    <4d40bab4$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihqfac$8dh$1@inews.gazeta.pl> <ihqgrs$bc8$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ihqgrs$bc8$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4d41da66$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.63.86
    X-Trace: 1296161382 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2459 83.25.63.86:2044
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346036
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-27 02:13, sth pisze:
    >
    > Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    > news:ihqfac$8dh$1@inews.gazeta.pl...
    >>> Bo zazwyczaj jest tak, że pompa oleju jest owszem tylko nałożona na
    >>> wielowypust wału, ale uszczelnienie jest normalnie między wałem a
    >>> obudową pompy simmeringiem.
    >>> W każdym razie dziwne to jakieś chyba :)
    >>>
    >>> Masz jakieś zdjęcia?
    >>> I co to za silnik?
    >
    > tu jeszcze jeden rysunek
    > http://img199.imageshack.us/img199/8011/screenshot20
    11012702124.jpg

    Z tych rysunków wynika to co pisałeś.

    Faktycznie uszczelnienie jest między obudową a tuleja założoną na wał.
    Czyli szczelne musi być też połączenie tulei z wałem - sądzę że
    szczelność jest jakoś utrzymywana na boku tulei.

    Jeżeli nie ma tam użytej jakiejkolwiek uszczelki, a jest tylko
    ściśnięte, to widocznie ktoś wykombinował że tak będzie dobrze.
    Wcześniej nie spotkałem się z rozwiązaniem mającym dawać szczelność,
    gdzie skręcony jest metal w metal bez uszczelki, nawet jeżeli po części
    olejowej niby nie ma ciśnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: