-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
news.glorb.com!news2.glorb.com!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02
.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 27 Jan 2011 21:49:43 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: uszczelniacze walkow, walu itd
References: <ihqa0v$pst$1@inews.gazeta.pl>
<4d40bab4$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
<ihqfac$8dh$1@inews.gazeta.pl> <ihqgrs$bc8$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ihqgrs$bc8$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4d41da66$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.63.86
X-Trace: 1296161382 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2459 83.25.63.86:2044
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346036
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-27 02:13, sth pisze:
>
> Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
> news:ihqfac$8dh$1@inews.gazeta.pl...
>>> Bo zazwyczaj jest tak, że pompa oleju jest owszem tylko nałożona na
>>> wielowypust wału, ale uszczelnienie jest normalnie między wałem a
>>> obudową pompy simmeringiem.
>>> W każdym razie dziwne to jakieś chyba :)
>>>
>>> Masz jakieś zdjęcia?
>>> I co to za silnik?
>
> tu jeszcze jeden rysunek
> http://img199.imageshack.us/img199/8011/screenshot20
11012702124.jpg
Z tych rysunków wynika to co pisałeś.
Faktycznie uszczelnienie jest między obudową a tuleja założoną na wał.
Czyli szczelne musi być też połączenie tulei z wałem - sądzę że
szczelność jest jakoś utrzymywana na boku tulei.
Jeżeli nie ma tam użytej jakiejkolwiek uszczelki, a jest tylko
ściśnięte, to widocznie ktoś wykombinował że tak będzie dobrze.
Wcześniej nie spotkałem się z rozwiązaniem mającym dawać szczelność,
gdzie skręcony jest metal w metal bez uszczelki, nawet jeżeli po części
olejowej niby nie ma ciśnienia.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=