  • 21. Data: 2010-11-11 22:57:02
    Temat: Re: usunieci rejestracji z szyby
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4cda5aff$0$21008$65785112@news.neostrada.pl...

    > Albo sobie na czoło.

    To w zaleznosci od potrzeb. W aucie mojej zony po trafieniu soplem trzeba
    bylo przekleic naklejke na nowa szybe. Ty mozesz na czolo. Moze sie wreszcie
    madrzej poczujesz.

    --
    Axel

  • 22. Data: 2010-11-11 22:59:01
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > To kierowcę takiego auta porywają później kosmici.

    No to opowiedz cos o tym porwaniu, najlepiej na pl.misc.bredzenie. A jak
    bedziesz mial cos do powiedzenia w temacie, to wtedy wroc tu.

  • 23. Data: 2010-11-12 00:23:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > A tak na marginesie... Nie chcę być złośliwym ale ja bym cholery
    > dostał jakbym miał specjalnie pytać na pmsie (lub gdziekolwiek) o taką
    > pierdołę. Ludzie coraz bardziej są uzależnieni od sieci, bo niektórym
    > się wydaje, że zwalnia ich od myślenia.

    To jest naturalny trend... niedlugo wiekszosc bedzie jak "dumni"
    amerykanie...
    Jesli im nie napiszesz w instrukcji do mikrofalowki, ze nie wolno tam
    wkladac homika to go tam wloza i jeszcze proces wytocza...

    Ale jest tez dobra strona - zakladajac, ze nie bedziesz w tej grupie, to
    bedziesz mial wielu potencjalnych wyrobnikow...

    --
    Picasso

  • 24. Data: 2010-11-12 15:14:41
    Od: "Waldek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > To jest naturalny trend... niedlugo wiekszosc bedzie jak "dumni"
    > amerykanie...
    Nie nie zwalnia od myślenia - poczytaj ktoś proponował denaturat inny
    ropuszczalnik.
    Po krótkim myślieniu to są dwie różne spustancje - pod względem włąsciwości
    Miałem uczyć się na własnych błędach i zarysować szybę - może ktoś wie i
    podpowie - jak zmieniałem samochód ostatnio to nie było takich wynalazków
    Waldek
    Ps. Pomogło rozpuszczalnik, szuszarka, własne paznokcie i na szybie nie ma
    śladu - i ot chodziało