  • 11. Data: 2010-11-09 19:41:06
    Temat: Re: usunięci rejestracji z szyby
    Od: "Waldek" <s...@w...pl>

    > Zdecydowanie powienienes zlecic to specjaliscie. Nie wiem czy nie obejdzie
    > sie bez wyciagniecia szyby !!!
    Ta propozycja mi najlepej odpowida-) a zwłaszacza wymian szyby -)))
    Próbowałem skalpelem - coś słabo szło
    Spróbuje jutro szuszarką
    Dam znać
    Pś myślałem o jakiś środkach chemicznych
    Waldek

  • 12. Data: 2010-11-09 20:15:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin P_ablo

    > Zdecydowanie powienienes zlecic to specjaliscie. Nie wiem czy nie
    > obejdzie sie bez wyciagniecia szyby !!!

    Podobno szyby można wymieniać tylko w ASO, bo inaczej traci się
    homologację.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-11-10 09:31:03
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > A jak ktoś nie ma, to na naklejki spokojnie wystarczy suszarka do włosów.
    > Suszarką w miarę spokojnie można grzać od środka.

    Uzycie suszarki jest o tyle lepsze, ze naklejka schodzi w calosci, z klejem
    i mozna ja np. nakleic na nowa szybe :-)

    --
    Axel

  • 14. Data: 2010-11-10 09:32:00
    Temat: Re: usunieci rejestracji z szyby
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin P_ablo
    > Podobno szyby mozna wymieniac tylko w ASO, bo inaczej traci sie
    > homologacje.

    A jak ASO nie wymienia, tylko odsyla do warsztatu obok, to co? :-P

    --
    Axel

  • 15. Data: 2010-11-10 09:42:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Axel

    > A jak ASO nie wymienia, tylko odsyla do warsztatu obok, to co? :-P

    To kierowcę takiego auta porywają później kosmici.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-11-10 09:42:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Axel

    > Uzycie suszarki jest o tyle lepsze, ze naklejka schodzi w calosci, z
    > klejem i mozna ja np. nakleic na nowa szybe :-)

    Albo sobie na czoło.

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-11-10 13:54:30
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    nitro na wykończenie i drapaczka do szyb - przerabiałem i wiem.

    A tak na marginesie... Nie chcę być złośliwym ale ja bym cholery
    dostał jakbym miał specjalnie pytać na pmsie (lub gdziekolwiek) o taką
    pierdołę. Ludzie coraz bardziej są uzależnieni od sieci, bo niektórym
    się wydaje, że zwalnia ich od myślenia.

  • 18. Data: 2010-11-10 14:40:04
    Temat: Re: usuni&#234;ci rejestracji z szyby
    Od: "Matmir" <m...@p...onet.pl>

    > Witam
    > Jak w temacie - jak to zrobi&#230; najlepiej
    > Próbowa&#179;em sci&#177;gn&#177;&#230; r&#234;cznie zosta&#179;o du&#191;o - jak
    tego si&#234; pozby&#230;
    > Waldek

    Trzeba ręcznie usunąć maksymalnie dużo jak się da. Resztki kleju i pozostałości
    można usunąć spirytusem lub denaturatem. Wymaga to jednak czasu, bo nie schodzi
    tak łatwo, jest do zrobienia. Sam wypraktykowałem.

  • 19. Data: 2010-11-10 14:42:13
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 9 Lis, 15:23, "Waldek" <s...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Jak w temacie - jak to zrobić najlepiej
    > Próbowałem sciągnąć ręcznie zostało dużo - jak tego się pozbyć
    > Waldek

    Podjedz do myjni recznej.
    max 10 zl max 10 minut, bez sladu.

  • 20. Data: 2010-11-10 16:38:06
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Tue, 9 Nov 2010 15:23:21 +0100, Waldek napisał(a):

    > Witam
    > Jak w temacie - jak to zrobić najlepiej
    > Próbowałem sciągnąć ręcznie zostało dużo - jak tego się pozbyć
    > Waldek

    Naklej drugą w to samo miejsce, i tak nikt tego nie czyta ;]

    --
    ŁK (2010-11-10 16:37:56)