  • Data: 2010-11-06 09:14:10
    Temat: Re: usterka - yaris 2001
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sprawa jest chyba zakończona :)

    Kupiłem skrzynię w firmie BCS w Sosnowcu, starą trzymam... nie wiem co
    z nią zrobić, ale coś wymyślę ;) może sam ją rozkręcę i zobaczę co tam
    w środku drzemie. Powiem Wam, że póki co, to ta używka jest idealna,
    mechanik był pozytywnie zaskoczony ;) Wczoraj miałem tylko jedną
    dziwną sytuację w postaci kontrolki elektryki silnika (ta żołta) ale
    zdjąłem klemę, zatankowałem mu paliwa o podwyższonej licznie oktanów i
    jest ok. Sprzęgło po 14kkm jest w dobrym stanie na szczęście.

    Pozdrawiam i dziękuję za rady i sugestie :)