  • Date: Mon, 12 Mar 2012 07:34:03 +0100
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: ustawienie sat

    W dniu 2012-03-11 12:52, MaRc pisze:

    > ustawiłem tym miernikiem na HotBird z sygnałem 90/80, czyli można
    > powiedzieć super.
    > ale ku mojemu zdziwieniu na niektórych kanałach maiałem pixeloze, np.
    > bbc Knowledge, tvp1 tvp2, canal+ film HD. dziwne jest to, że tuner
    > potrafił pokazać syngnał równy 0% a program działał.
    >
    > no to ponownie podłączyłem miernik i dla funu ustawiłem Astrę zamiast
    > HotBirda i się zdziwiłem, na astre i hotbird mam identyczny sygnał. jak
    > to możliwe? przecież te satelity są od siebie oddalone o 6 stopni. no to
    > wchodzę na dach i niestety nie mogę ustawić samego hotbirda, jak
> [...]

    1. nie wiem po kiego grzyba Ci 110 cm?
    2. zamiast inverto zdecydowanie wolę konwertery triax,
    na nich nie mam niespodzianek
    3. nie piszesz czy obróciłeś konwerter, bo im większa czasza
    tym więcej trzeba nim obrócić.
    4. o mierniku już pisałem - zabawka. zamów lepiej montera
    z profesjonalnym sprzętem, a to oddaj jak możesz. szkoda kasy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux