  • Data: 2012-03-11 11:52:05
    Temat: Re: ustawienie sat
    Od: MaRc <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2012 09:14, MaRc pisze:
    > witam
    > dorwałem miernik sygnału sat sm-6908
    > http://www.dipol.com.pl/miernik_sygnalu_satelitarneg
    o_dvb-s_ws-6908_z_wbudowanym_tunerem_R10822.htm.

    no i du..a. dziś się wkurzyłem. wczoraj założyłem sobie antene 110cm +
    konwenter QUAD Inverto BLACK Ultra 0.2dB
    http://www.dipol.com.pl/konwerter_satelitarny_quad_i
    nverto_black_ultra_0_2db_A98267.htm

    ustawiłem tym miernikiem na HotBird z sygnałem 90/80, czyli można
    powiedzieć super.
    ale ku mojemu zdziwieniu na niektórych kanałach maiałem pixeloze, np.
    bbc Knowledge, tvp1 tvp2, canal+ film HD. dziwne jest to, że tuner
    potrafił pokazać syngnał równy 0% a program działał.

    no to ponownie podłączyłem miernik i dla funu ustawiłem Astrę zamiast
    HotBirda i się zdziwiłem, na astre i hotbird mam identyczny sygnał. jak
    to możliwe? przecież te satelity są od siebie oddalone o 6 stopni. no to
    wchodzę na dach i niestety nie mogę ustawić samego hotbirda, jak
    przesuwam antenę bardziej w prawo (tak jak z astry na hb) to sygnał a
    raczej quality z HB znika, z astry też.
    jak to wogóle możliwe?

    --
    MaRc
    Nie kłóć się z idiotą. Będziesz musiał zniżyć się do jego poziomu a