  • 11. Data: 2015-10-01 11:08:31
    Temat: Re: usrael'ska qrvota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:

    ==-->>> http://tinyurl.com/pboy8fl !!!

  • 12. Data: 2015-10-01 12:03:38
    Temat: Re: Smart Switch i Galaxy S3
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message

    > Jakie kurwa nerwy? Totalnie spokojny jestem a użycie kurwy ma na celu,
    > żebyś spróbował a nie pier...ił bez sensu :)

    Dobra, dobra... :-)

    > Widzisz? Pierdzielisz.
    > No dobra, dobra, weź spróbuj co podałem i później podziękujesz :)

    Zastanów się, co to znaczy "spróbuj".
    Sugerujesz żebym zrobił backup, potem skasował telefon,
    odtworzył z backupu zawartość i przekonał się czy działa.
    A jak nie działa, to test taki zepsuje mi stan telefonu, tak?
    To chyba niezbyt dobry pomysł...

  • 13. Data: 2015-10-01 12:13:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Który system jest zainstalowany na telefonie?
    > Ja u siebie zainstalowałem SMS Backup&Restore - zapisuje wszystkie
    > SMS w postaci pliku, który można przenieść na dowolny nośnik.
    > Pytam o wersję systemu, bo z powodów bezpieczeństwa od 4.4 lub 5.0 (nie
    > pamiętam już) trzeba ustawić ten program do backupów jako domyślny program
    > do SMS (na chwilę lub na stałe jeśli się spodoba).

    Brzmi to trochę jak rzeźbiarstwo i druciarstwo...
    Kiepski ten ekosystem Androida żeby software
    dostarczony PRZEZ PRODUCENTA TELEFONU
    nie działał z nim dobrze i nie podawał nawet
    powodu dla którego nie działa... I zmuszał do
    szukania alternatywnych programów - żenada.

    To duży kontrast z rozwiązaniami z iPhone/iOS.

  • 14. Data: 2015-10-01 13:53:14
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-10-01 o 12:03, Pszemol pisze:
> [...]
    > Sugerujesz żebym zrobił backup, potem skasował telefon,
    > odtworzył z backupu zawartość i przekonał się czy działa.

    Odtwarzasz sms z backupu do telefonu?
    W jakim celu?

    > A jak nie działa, to test taki zepsuje mi stan telefonu, tak?
    > To chyba niezbyt dobry pomysł...

    Dziwi mnie pomysł odtwarzania smsów z backupu. Nie rozumiem sensu, skoro
    można to mieć zapisane w różnych formatach i na różnych nośnikach a
    nawet wydrukowane. Dla mnie najważniejszą funkcją jest kopia z której
    mogę sobie skorzystać w celu przypomnienia tekstu, jeśli mi się coś
    skasuje/uszkodzi.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 15. Data: 2015-10-01 14:02:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości

    >Odtwarzasz sms z backupu do telefonu? W jakim celu?

    >Dziwi mnie pomysł odtwarzania smsów z backupu. Nie rozumiem sensu,
    >skoro można to mieć zapisane w różnych formatach i na różnych
    >nośnikach a nawet wydrukowane.

    Skoro dzis trzyma te SMS w telefonie, to znaczy, ze w jakis sposob sa
    mu potrzebne/przydatne.
    Wiec nie dziwne, ze chcialby je moc odtworzyc.

    Choc z drugiej strony ... zarchiwizowac, skasowac i przekonac sie, ze
    swiat sie nie zawalil :-)

    J.

  • 16. Data: 2015-10-01 14:03:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Odtwarzasz sms z backupu do telefonu?
    > W jakim celu?

    A co Cię cel obchodzi? Czy to nie jest oczywiste że chcę
    mieć zapis co ustaliłem z kolegą np. tydzień temu na
    dzisiejsze spotkanie? Mając w telefonie SMSy mogę to
    sprawdzić - więc od backupu oczekuję odtworzenia
    stanu telefonu sprzed backupu - co w tym dziwnego?

    > Dziwi mnie pomysł odtwarzania smsów z backupu.

    A nie dziwi Cię odtwarzanie historii dzwoniących numerów?
    A nie dziwi Cię odtwarzanie wysłanych e-mailów?

    Telefon ma pamięć, w której gromadzisz swoją aktywność
    przez jakiś czas - od backupu wymagam odtworzenia tego.
    Co w tym dziwnego?

> [...]
    > kopia z której mogę sobie skorzystać w celu przypomnienia tekstu, jeśli mi

    Wydrukowane??? Dobrze się czujesz? Będę chodził z plikiem
    kartek papieru do telefonu przymocowanych??? Zabawny jesteś.

  • 17. Data: 2015-10-01 14:08:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skoro dzis trzyma te SMS w telefonie, to znaczy, ze w jakis sposob sa mu
    > potrzebne/przydatne.
    > Wiec nie dziwne, ze chcialby je moc odtworzyc.

    Taki widzę cały sens pojęcia backup/restore. A Wy?

    > Choc z drugiej strony ... zarchiwizowac, skasowac
    > i przekonac sie, ze swiat sie nie zawalil :-)

    Słuchaj, świat się nie zawali nawet jak telefon zgubiłem
    w Kanadzie na nartach i odzyskałem go dopiero gdy
    w to samo miejsce na narty za miesiąc poleciałem...
    Ale nie w tym przecież rzecz, od tego jest backup.
    "Bronienie" Samsunga przez kolegę że to nic że mu
    backup SMSów nie wychodzi bo to przecież niepotrzebne
    jest żałosne...

    A już sugestia aby wydrukować je na papier
    jest conajmniej zabawna :-)))
    Czego to Androidowcy nie wymyślą??!

  • 18. Data: 2015-10-02 20:33:44
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>