  • 61. Data: 2015-09-16 23:01:59
    Temat: Re: Re: usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 62. Data: 2015-09-16 23:02:10
    Temat: Re: Apple - Live
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Nie wiem co Sony nakazuje ale kliknac mi sie nie chce...
    > Co do jakosci zdjec zgodzilbym sie z Toba gdyby rzeczywistosc nie byla
    > inna. Pierwsze z brzegu wyniki z Googla:
    > http://www.phonearena.com/news/Underwater-photograph
    er-takes-the-Sony-Xperia-Z1S-for-a-dive-among-manate
    es_id52609
    > Na słitfocie, facebooki itp w zupelnosci wystarcza no i z pewnoscia nie
    > byly robione iPhonem, chyba, ze bardzo szybko ;]
    > https://www.google.pl/search?q=sony+z3+underwater+ph
    otos&biw=1920&bih=1063&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved
    =0CAYQ_AUoAWoVChMItsmhyrL8xwIViPNyCh30yAKu#imgrc=pml
    -XaxbXvsrlM%3A

    Manaty akurat na bardzo płytkiej wodzie są...

    Tak, moja interpretacja.

  • 63. Data: 2015-09-16 23:08:28
    Od: atm <...@v...pl>

    otos&biw=1920&bih=1063&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved
    =0CAYQ_AUoAWoVChMItsmhyrL8xwIViPNyCh30yAKu#imgrc=pml
    -XaxbXvsrlM%3A

    > Manaty akurat na bardzo płytkiej wodzie są...

    Czyba nie wspominalismy o nurkowaniu na duze glebokosci?
    Zabezpieczenie Sony dziala do 1.5m glebokosci (dodatkowo w scisle
    okreslonych warunkach) i dobrze by bylo gdyby na tej glebokosci nie
    trzeba byloby sie stresowac, ze wcisniecie guzika rozszczelni telefon.
    Niestety chyba tak nie jest, co zdaja sie potwierdzac komentarze w
    sieci. Szkoda, bo w sektorze typowych telefonow z wodoszczelnoscia jako
    ficzerem brakuje takiego naprawde zaufanego modelu.

  • 64. Data: 2015-09-16 23:16:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Tak naprawde obie opinie sa subiektywne: Tim C. bedzie zaklinal
    > rzeczywistosc, ukrywal niewygodne dane i eksponowal to co ulatwi sprzedaz.

    Ale nie powie nieprawdy.

    > Hejter zas bedzie punktowal wszystkie niedomowienia, "zapozyczenia" itd.

    Dodając od siebie komentarze poniżej pasa...

    > Jesli jest rzetelnym hejterem jego opinia bedzie rownie istotna jak peany
    > zarzadu Apple'a.

    Gdyby był rzetelny to nie byłby hejterem - w samej nazwie
    bowiem jest fanatyzm i stronniczość.

    > Tak apropos:
    > http://www.spidersweb.pl/2015/09/apple-ipad-pro-ipho
    ne-6s-tv.html

    "Żadna, ale to żadna z dzisiaj prezentowanych nowości
    nie jest zrobiona lepiej od konkurencji."
    Bezpodstawne twierdzenie bo koleś nie używał tych urządzeń.

  • 65. Data: 2015-09-16 23:21:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Ale nie powie nieprawdy.

    naprawdę?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2015-09-16 23:31:23
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-09-16 23:16, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message
    >
    > Ale nie powie nieprawdy.

    Hmmm, jesli wlasciciel komisu na temat zapytanego samochodu powie, ze
    jest bardzo szybki ale nie wspomni o tym, ze nie wyrabia chlodzenie i
    mozna rozwalic glowice.... No niby powiedzial prawde.
    Bateria w 6S bedzie miala najprawdopodobniej pojemnosc 1715mAh, mniej
    niz w iP6, ktory wg wlascicieli nie byl mistrzem czasu pracy na jednym
    ladowaniu. Oczywiscie Apple zastrzega, ze iOS9 jest zoptymalizowany itd
    a jednoczesnie zdecydowana wiekszosc komponentow jest wieksza, szybsza.
    Pozyjemy zobaczymy, ciezko sie jednak spodziewac tutaj lepszego wyniku,
    majac jedynie nadzieje na ten sam choc i z tym moze byc ciezko. O tym np
    Tim nie wspomnial.
    Nie wspomnial tez chyba o wzmocnieniu konstrukcji w miescu volume
    rockera, gdzie przewaznie giely sie 6 czy czesciej 6plus, wspomnial
    chyba za to o zmianie rodzaju aluminium, czyli chyba byl wczesniej
    problem... Itd, to ze nie sklamie, wcale nie oznacza, ze np nie
    zasugeruje nieprawdy.

    > Dodając od siebie komentarze poniżej pasa...

    A to juz zalezy od komentujacej osoby, jesli leje sie jej z pyska jad,
    gały siewca na czerwono, merytoryki niewiele a epitetow wprost
    przeciwnie - wg mnie szkoda czasu na zapoznawanie sie z caloscia materialu.

    > Gdyby był rzetelny to nie byłby hejterem - w samej nazwie
    > bowiem jest fanatyzm i stronniczość.

    W takim razie Tima i reszte zarzadu mozna nazwac fanboyami, zero
    krytyki, wszystko jest incredible and amazing. To jest dla Ciebie
    wiarygodna opinia o produkcie?
    W ten wlasnie sposob mozna ufac, ze seria Sony jest stworzona m.in. do
    robiona zdjec pod woda, "przeciez tak pokazuja w telewizorze".

    ne-6s-tv.html

    > "Żadna, ale to żadna z dzisiaj prezentowanych nowości
    > nie jest zrobiona lepiej od konkurencji."
    > Bezpodstawne twierdzenie bo koleś nie używał tych urządzeń.

    No chwileczke: Apple zaprezentowalo swoje rozwiazania od jak najlepszej
    strony. Na tej podstawie mozna chyba powiedziec czy zaproponowane
    rozwiazanie jest lepsze lub gorsze od innych dostepnych na rynku?
    Musiales przeleciec sie Discovery i Buranem, zeby powiedziec ktory jest
    lepszy?

  • 67. Data: 2015-09-17 11:01:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]

    >Czyba nie wspominalismy o nurkowaniu na duze glebokosci?
    >Zabezpieczenie Sony dziala do 1.5m glebokosci (dodatkowo w scisle

    przy wiekszych nie tylko tylko zabezpieczenia istotne, ale sila
    zgniatajaca telefon staje sie powazna.

> [...]
    >sieci. Szkoda, bo w sektorze typowych telefonow z wodoszczelnoscia
    >jako ficzerem brakuje takiego naprawde zaufanego modelu.

    No ba - w zegarkach masz rozne obostrzenia - wodoosporny 30m znaczy ze
    rece mozna umyc, ale wcisnac przycisku w miednicy juz nie.

    A telefon niestety musi miec gniazda rozne, glosnik, mikrofon ....

    J.

  • 68. Data: 2015-09-20 16:00:03
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 69. Data: 2015-09-20 16:00:07