  • 71. Data: 2015-09-20 16:00:13
    Temat: Re: usrael'ska hunzwota pszemol ze zjelczala bryndza w pochwie
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska PRUKWA z pizda w poprzek najebala kretynizmow:

    --- >>> http://tinyurl.com/qz5dxny !!!

  • 72. Data: 2015-09-20 16:00:18
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 73. Data: 2015-09-20 16:00:20
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 74. Data: 2015-09-20 16:00:26
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 75. Data: 2015-09-20 16:00:30
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 76. Data: 2015-09-20 16:00:35
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 77. Data: 2015-09-20 16:00:39
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

  • 78. Data: 2015-10-01 14:18:19
    Temat: Re: Apple - Live
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mtcl7s$8ed$1@dont-email.me...

    > a mój wodoodporny ma

    Bo to staroć jakaś :-P

  • 79. Data: 2015-10-01 14:21:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    otos&biw=1920&bih=1063&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved
    =0CAYQ_AUoAWoVChMItsmhyrL8xwIViPNyCh30yAKu#imgrc=pml
    -XaxbXvsrlM%3A

    > przy wiekszych nie tylko tylko zabezpieczenia istotne, ale sila
    > zgniatajaca telefon staje sie powazna.

    > No ba - w zegarkach masz rozne obostrzenia - wodoosporny 30m znaczy ze
    > rece mozna umyc, ale wcisnac przycisku w miednicy juz nie.
    >
    > A telefon niestety musi miec gniazda rozne, glosnik, mikrofon ....

    Wygląda na to, że najnowsze iPhone są wodoodporne, mimo
    że Apple się tym jakoś specjalnie nie chwali:
    https://youtu.be/t_HbztTpL08
    https://youtu.be/G-6BRukQqNs

  • 80. Data: 2015-10-01 15:00:37
    Od: masti <g...@t...hell>