  • 21. Data: 2010-02-23 16:04:10
    Temat: Re: usb emulator w sieci ???
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Na razie nie umiem sobie tej konfiguracji wyobrazić inaczej...
    > No chyba że konfiguracja urządzenia jest wpleciona w jego
    > podstawową funkcję jako USB Drive, czyli jest tam widoczny
    > jakiś plik konfiguracyjny gdzie się wpisuje SSID, hasło itp...

    jeśli sobie gdybamy
    to mogę powiedzieć, że ja bym takie urządzenie zaprojektował do
    konfigurowania przez sieć
    włączasz do TV
    na lapku szukasz nowych sieci
    podłączasz sie i przez przeglądarkę
    ustawiasz co trzeba
    i albo przestawiasz go jako client albo zostawiasz jako acces-point

    ale to tylko gdybanie...

  • 22. Data: 2010-02-23 16:47:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "qlphon" <q...@p...fm> wrote in message

> [...]
    > podłączasz sie i przez przeglądarkę
    > ustawiasz co trzeba
    > i albo przestawiasz go jako client albo zostawiasz jako acces-point

    Acha, tylko że jak wróciłbyś z przestawionego na client
    do trybu access-point w celu rekonfiguracji?
    No i gdyby on działał jako access-point i umożliwiałby
    konfigurację przez sieć przez wystawienie nowego SSID to
    czemu mieliby ograniczać sprawę do komputerów Windows?
    Jeśli ograniczają do Windows to mi to mówi, że mają jakiś
    specjalny driver służący do konfiguracji i nie napisali jeszcze wersji
    pod makówkę lub linucha czy innego iphone/win_ce/droida.

  • 23. Data: 2010-02-23 18:27:13
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Acha, tylko że jak wróciłbyś z przestawionego na client
    > do trybu access-point w celu rekonfiguracji?

    a coś by się wymysliło...
    np. reset fabryczny, magiczny przycisk, magiczny broadcast...

    > No i gdyby on działał jako access-point i umożliwiałby
    > konfigurację przez sieć przez wystawienie nowego SSID to
    > czemu mieliby ograniczać sprawę do komputerów Windows?

    no ja sobie gdybam tylko,
    jak ja bym to rozwiązał...

    > Jeśli ograniczają do Windows to mi to mówi, że mają jakiś
    > specjalny driver służący do konfiguracji i nie napisali jeszcze wersji
    > pod makówkę lub linucha czy innego iphone/win_ce/droida.

    no to mnie własnie niepokoi...
    ja stawiam na duze ograniczenia samego działania
    na zasadzie stick <-> konkretny pecet z tym drajwerem...

    poczekamy - zobaczymy

  • 24. Data: 2010-02-23 22:56:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > a coś by się wymysliło...
    > np. reset fabryczny, magiczny przycisk, magiczny broadcast...

    > no ja sobie gdybam tylko,
    > jak ja bym to rozwiązał...

    A jednak chyba ja zgadłem lepiej, patrz:
    http://forums.hsti.com/index.php?topic=3.0

    > no to mnie własnie niepokoi...
    > ja stawiam na duze ograniczenia samego działania
    > na zasadzie stick <-> konkretny pecet z tym drajwerem...
    >
    > poczekamy - zobaczymy

    Z tego co widać w opisie, po konfiguracji sieci na pececie Windows
    ma potem dostęp do dowolnego foldera udostępnionego w sieci.
    Potwierdza to również komentarz tu:
    http://forums.hsti.com/index.php?topic=18.0

    Bardzo ciekawe urzadzenie!

  • 25. Data: 2010-02-24 09:22:20
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Z tego co widać w opisie, po konfiguracji sieci na pececie Windows
    > ma potem dostęp do dowolnego foldera udostępnionego w sieci.
    > Potwierdza to również komentarz tu:
    > http://forums.hsti.com/index.php?topic=18.0

    bingo!
    bardzo się cieszę, że Ty miałeś rację! naprawdę!

    jedno zdanie, na stronach które znalazłeś mnie szczególnie ucieszyło:
    "The home-server named FILER is a linux NAS device with anonymous access
    enabled"

    moje obawy zostały rozwiane...
    i na pewno zafunduje sobie taką zabaweczkę (na poczatek jedną)

    teraz z niecierpliwości bede czekac na dostawcę gdzieś w UE...

    pozdrowienia!